کد خبر: ۲۵۳۷۵۴
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

حمله با چاقو به خواستگار عاشق‌پیشه

رئیس کلانتری 104 عباس‌آباد از دستگیری برادرانی خبر داد که خواستگار خواهرشان را با چاقو راهی بیمارستان کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش آرمان، سرهنگ حسین اسماعیل‌زاده درباره تشریح خبر فوق گفت: در ساعت 7 روز چهاردهم تیرماه از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری عباس‌آباد در جریان وقوع یک فقره چاقوکشی در خیابان مطهری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که سه نفر به اسامی آرمان، اشکان و میثم با یکدیگر درگیر شده‌اند، گفت: بررسی اولیه نشان داد که دو تن از این افراد برادر هستند که نفر سوم را از ناحیه گردن و پهلو مورد اصابت چاقو قرار داده‌اند.

رئیس کلانتری 104 عباس‌آباد با بیان اینکه ماموران نسبت به دستگیری و انتقال هر سه نفر به کلانتری اقدام کردند، گفت: این دو برادر در اعترافات خود عنوان کردند که میثم خواستگار خواهرشان بوده که در پی ممانعت و مخالفت ما این وصلت صورت نگرفته و به دنبال آن این فرد (میثم) مزاحمت‌هایی برای خانواده‌شان ایجاد کرده و دراین رابطه نیز شکایتی در دادسرای ناحیه 14 تهران نیز داشته‌اند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده قادر به بازجویی نبوده و برای درمان به بیمارستان فیاض‌بخش منتقل شد، گفت: هر دو برادر به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین