کد خبر: ۲۵۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

لاریجانی: قدرت‌های جهانی باید به آرای مردم سوریه تمکین کنند

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که قدرت های جهانی باید به آرای مردم سوریه تمکین کنند، گفت: سوریه همواره از محورهای مهم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی لاریجانی روز سه شنبه در دیدار محمد جهاد اللحام رییس مجلس مردمی سوریه، از وی برای سفر به تهران و شرکت در اجلاس تروئیکای مجالس کشورهای اسلامی جهت بررسی اوضاع غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تشکر کرد.

لاریجانی گفت: سوریه همواره از محورهای مهم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بوده و حضور هیات عالی رتبه سوریه در این اجلاس نیز تاکیدی بر این امر است.

رییس مجلس شورای اسلامی به اوضاع منطقه اشاره کرد و افزود: کشورهایی که از تروریست ها در سوریه حمایت می کردند اکنون با کشیده شدن آتش درگیری ها به عراق نگران وضعیت خود شده اند.

وی همچنین با تبریک انتخاب بشار اسد و شروع جدید ریاست جمهوری وی گفت: قدرت های جهانی باید به آرای مردم سوریه تمکین کنند و دست از مقابله با ملت سوریه بردارند.

رییس مجلس شورای اسلامی از ایستادگی و مقاومت مردم سوریه در برابر تروریست ها قدردانی و نسبت به بازگشت آرامش کامل به این کشور ابراز اطمینان کرد.

محمد جهاد اللحام رییس مجلس مردمی سوریه نیز در این دیدار با استقبال از ابتکار مجلس شورای اسلامی برای برگزاری اجلاس کمک به مردم مظلوم غزه، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کمک به مسلمانان جهان ثابت قدم بوده و اگر مسلمانان دچار مشکلات عدیده ای شوند ایران همواره در کنار آنهاست.

وی همچنین با قدردانی از حمایت های معنوی جمهوری اسلامی ایران از سوریه به تشریح اوضاع این کشور پرداخت و افزود: ارتش و ملت سرافراز سوریه در مبارزه با تروریسم فاصله چندانی تا پیروزی نهایی ندارند و استعمارگران غربی و کشورهای حامی تروریسم در منطقه را متوجه اشتباه خود کردند.

 به گزارش خانه ملت،رییس مجلس سوریه با اشاره به اوضاع غزه گفت: دشمن صهیونیست با ضعیف پنداشتن محور مقاومت دست به حملات وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه زده است اما در این مبارزه نیز مردم فلسطین پیروز خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین