کد خبر: ۲۵۳۷۸۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

فراخوان حزب «اعتدال و توسعه» برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

حزب اعتدال و توسعه با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز قدس آورده است: دراین شرایط بحرانی انتظار می رود نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد و برخی از کشورهای غربی مدعی حقوق بشر بیش از گذشته فعال شده تا از کشتار هر چه بیشتر بی گناهان فلسطینی جلوگیری شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این بیانیه آمده است: امسال مردم ایران زمانی به استقبال روز جهانی قدس می روند که رژیم اشغالگرقدس با تمامی ددمنشی خود زندگی انسانی را بر اهالی غزه حرام کرده است و با شقاوت هر چه تمامتر به ویرانی خانه و کاشانه فلسطینی ها ادامه می دهد.اشغالگران قدس به بهانه کشته شدن 3 نوجوان یهودی صدها نفر از زنان و مردان وکودکان فلسطینی را در غزه کشته و مجروح کردند و همچنان به رویه غیر انسانی خود ادامه می دهند. 

حزب اعتدال و توسعه در بیانیه خود آورده است: دراین شرایط بحرانی انتظار می رود نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد و برخی از کشورهای غربی مدعی حقوق بشر بیش از گذشته فعال شده تا از کشتار هر چه بیشتر بی گناهان جلوگیری شود. 

در این بیانیه حزب اعتدال و توسعه بر ضرورت تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی تاکیده کرده و آورده است: تشکیل کشور مستقل فلسطینی کمترین حق فلسطینی هاست که در قطعنامه های سازمان ملل به آن اشاره شده است. 

حزب اعتدال و توسعه در پایان ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه فلسطینی های ساکن غزه از مردم شریف ایران می خواهد که با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این روز را گرامی داشته و کشتار بی گناهان فلسطینی را محکوم نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین