کد خبر: ۲۵۳۷۸۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
در جلسه امروز کمیسیون شوراها،

وزیر کشور به سوالات نمایندگان پاسخ داد

امیر خجسته با اعلام این خبر افزود: سوال 10 نفر از نمایندگان محترم در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت که بر این اساس با دعوت از آقای رحمانی فضلی سوالات مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گفته رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، آمایش سرزمین، تقسیمات کشوری، نظارت بر مصوبات شوراهای شهر و روستا، اجرای قانون مدیریت بحران، تخصیص کدهای روستایی، عدم استفاده از نیروهای توانمند در وزارت کشور، وضعیت امنیتی ایرانشهر و افزایش ضریب امنیت در این شهر، حوادث و سوانح جاده‌ای و رانندگی، برخورد با موتورسواران متخلف، طرح جامع حل و نقل عمومی شهری و وضعیت مناطق آزاد و مرزی از جمله سوالات نمایندگان از وزیر کشور بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی طرح سوالات نمایندگان را عاملی جهت رفع مشکلات مناطق مختلف کشور ارزیابی کرد و گفت: مشکلاتی در حوزه اجرایی کشور به صورت طبیعی وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف با وزرای محترم نمایندگان به دنبال رفع این مشکلات و آسیب‌ها هستند که سوال از وزرای محترم نیز در همین راستا دنبال می‌شود.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در توصیف نتایج جلسه امروز گفت: طبق وعده وزیر محترم کشور قرار شد تا دغدغه‌های نمایندگان مردم پیگیری و نسبت به تامین امکانات مورد نیاز اقدام و با همکاری وزارت کشور فراکسیون توسعه پایدار شهر و روستا تشکیل شود.

در این جلسه مقرر گردید تا با موتورسواران متخلف با شدت بیشتری برخورد شود و وضعیت شرکت سازنده اتوبوس‌های اسکانیا تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایسنا، قرار شد جلسات منظم ماهانه با محوریت کمیسیون و با حضور وزیر محترم کشور برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین