کد خبر: ۲۵۴۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

دیدار برگزیدگان عرصه فرهنگ و هنر با رییس‌جمهور

دقایقی پیش مراسم دیدار جمعی از برگزیدگان عرصه فرهنگ و هنر با رییس جمهوری آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، دیدار برگزیدگان عرصه و فرهنگ و هنر با حجت الاسلام والمسلیمن دکتر حسن روحانی هم اکنون عصر(جمعه) در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان تشریفات اجلاس سران درحالی برگزاری است.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،حسین فریدون دستیار ارشد، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حجت الاسلام روحانی را در این مراسم همراهی می کنند.

قرار است در این مراسم نمایندگانی از حوزه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله هنرهای تجسمی، تئاتر، سینما و موسیقی سخنرانی کنند و پس از آن نیز رییس جمهوری به ایراد سخن بپردازد.

برگزیدگانی از عرصه فرهنگ و هنر از جمله علی نصیریان، رسول صدرعاملی، رخشان بنی اعتماد، مسعود کیمیایی، کیومرث پوراحمد، مهتاب کرامتی، هوشنگ مرادی کرمانی، منوچهر صهبایی، پانته آ بهرام، شهاب حسینی، رویا نونهالی، فرهاد آئیش، حبیب صادقی، حمید رضا نوربخش، عبدالحسین مختاباد، تهمینه میلانی، بهزاد فراهانی، شهره لرستانی، پری ملکی وعلیرضا خمسه حضور دارند.

همچنین حسام الدین سراج، ساره بیات، مازیار فلاحی، فرهاد اصلانی، حسن پور شیرازی وعلی معلم نیز از دیگر شرکت کنندگان دراین مراسم به شمار می آیند.

پس از مراسم رسمی دیدار برگزیدگان عرصه فرهنگ و هنر با رییس جمهوری،حجت الاسلام و المسلمین روحانی در کنار هنرمندان در ضیافت افطار شرکت خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین