کد خبر: ۲۵۴۵۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

«پدرسالار» بار دیگر در سیما

سریال پرخاطره‌ی «پدرسالار» 21 سال پس از ساخته شدن، همچنان مخاطبان خود را دارد و قرار است، این‌بار از شبکه‌ی «تماشا» پخش شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سریال پرخاطره‌ی «پدرسالار» 21 سال پس از ساخته شدن، همچنان مخاطبان خود را دارد و قرار است، این‌بار از شبکه‌ی «تماشا» پخش شود.

به گزارش ایسنا، «پدرسالار» محصول سال 1372 گروه فیلم و سریال شبکه‌ی 2 سیماست و گذر از زندگی سنتی به مدرن را نشان می‌دهد. فیلمنامه این سریال را «علی‌اکبر محلوجیان» نوشت و «اکبر خواجویی» تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشت.

«پدرسالار» از امروز (دوشنبه، ششم مردادماه) ساعت 19 در 22 قسمت از شبکه‌ی تماشا پخش می‌شود. این سریال هر روز در این ساعت روی آنتن می‌رود.

محمدعلی کشاورز، مرحوم حمیده خیرآبادی، مرحوم جمیله شیخی، سیامک اطلسی، کمند امیرسلیمانی، ناصر هاشمی، محمود جعفری، محمود پاک‌نیت، آزیتا لاچینی، کتایون ریاحی، پرستو گلستانی، اکرم محمدی، فرحناز منافی‌ظاهر، حسن مهمانی و مرحوم جعفر بزرگی از جمله بازیگران این سریال هستند.

اسدالله‌خان پدر خانواده‌ای پرجمعیت است که با پسرها، عروس‌ها و نوه‌هایش در یک خانه زندگی می‌کنند؛ اما عروس کوچک او، حاضر به زندگی در خانه‌ی مشترک نیست و همین باعث ماجراهایی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین