کد خبر: ۲۵۵۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

مرگ فجیع 2 شرور مسلح زیر چرخ‌های کامیون!

این افراد مسلح در حین فرار و درگیری مسلحانه با ماموران به دلیل حرکت خلاف جهت یک دستگاه کامیون برخورد کرده که به دلیل شدت جراحات وارده به هلاکت می‌رسند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ایرانشهر، دو شرور مسلح در این منطقه به هلاکت رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی ملکی آهنگران در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پاسگاه " دامن" در حین گشت زنی در محور"ایرانشهر-خاش" به یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و مسلح مظنون می‌شوند که سرنشینان موتورسیکلت بلافاصله با مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سوی آنان کرده و از محل متواری می‌شوند.
 
وی افزود: این افراد مسلح در حین فرار و درگیری مسلحانه با ماموران به دلیل حرکت خلاف جهت یک دستگاه کامیون برخورد کرده که به دلیل شدت جراحات وارده به هلاکت می‌رسند.
 
فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان کشف یک قبضه سلاح  و مقادیری مهمات و یک قبضه چاقو از محل تصریح کرد: این اشرار دارای سوابق متعدد سرقت‌های مسلحانه، زورگیری، شرارت و سرقت بودند.
 
ملکی آهنگران با تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین