کد خبر: ۲۵۵۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

سخنان نفر اول امسال کنکور در رشته انسانی، درباره کلاس کنکور و ساعات درس خواندن روزانه

علی ولایی با اشاره به اینکه روزانه ۱۰ تا ۱۱ ساعت درس می‌خواندم گفت: برای شرکت در کنکور سراسری ۹۳ در کلاس‌های کنکور شرکت نکردم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی ولایی نفر اول گروه آزمایشی علوم‌انسانی در کنکور سراسری 93 درباره احساس خود از اینکه رتبه اول کنکور را به دست آورده است، گفت: خیلی خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.

او با اشاره به اینکه عوامل معنوی و توکل به خدا، همیاری خانواده و آرامش در خانه موجب شده تا به این جایگاه برسد، گفت: سه نکته مهم موجب شد تا نفر اول کنکور در گروه علوم‌انسانی شوم که عبارتند از برنامه‌ریزی منظم و نظم در درس خواندن، پشتکار و تلاش بی‌وقفه و هدف دار بودنم است.

ولایی درباره تعداد ساعاتی که روزانه مطالعه کرده است، گفت: پیش از عید نوروز 93 متغیر بود اما پس از عید نوروز به صورت میانگین10 تا 11 ساعت درس می‌خواندم.

نفر اول گروه آزمایشی علوم‌انسانی در کنکور سراسری 93 در پاسخ به این سوال که آیا در کلاس‌های آمادگی برای کنکور شرکت کرده‌اید؟ گفت: خیر، در هیچ کلاس کنکور شرکت نکردم، اما مدرسه محل تحصیلم کلاس‌هایی ترتیب داده بود که در این کلاس‌ها شرکت می‌کردم.

به گزارش تسنیم، او با اشاره به اینکه دیپلم ریاضی گرفته و در دوره پیش‌دانشگاهی در رشته علوم‌انسانی تحصیل کرده‌ است، گفت: رشته حقوق در دانشگاه تهران یا دانشگاه شهید بهشتی را برای تحصیل انتخاب خواهم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین