کد خبر: ۲۵۵۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای

متقاضیان ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای آموزش مهارتی سال ۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا فردا ۱۲ مردادماه مهلت دارند تا در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای آموزش مهارتی سال 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها تا ساعت 24 فردا 12 مردادماه تمدید شد.

آن دسته از داوطلبان که هنوز برای ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند در مدت تعیین شده می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org ، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم آوردن اطلاعات و مدارک لازم و پس از پرداخت وجه ثبت‌نام برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، ظرفیت پذیرش برای این دوره 274 هزار و 700 نفر است که از این تعداد 117 هزار و 805 نفر در گروه صنعت، کشاورزی با تعداد 23 هزار و 500 نفر، مدیریت و خدمات اجتماعی با تعداد 96 هزار و 300 نفر، فرهنگ و هنر با تعداد 37 هزار و 95 نفر پذیرش می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین