کد خبر: ۲۵۵۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

عزیز محمدی ادعای قلعه‌نویی را رد کرد

رییس سابق سازمان لیگ برتر فوتبال می‌گوید چگونه می‌تواند کسی را تایید کند که نامش در میان لیست 101 نفره‌ای بوده که ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال او را از هر گونه فعالیت با باشگاه‌ها منع کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عزیز الله محمدی درباره صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در ارتباط با این که طی تماسی با او صلاحیت فردی را که جواد نکونام وی را یک دلال فوتبال فعال در کنار سرمربی استقلال معرفی کرده، تایید کرده است، اظهار کرد: من هرگز این فرد را تایید یا رد نکرده‌ام. اسم‌ او جزو 101 نفری بود که ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال اعلام کرد که نمی‌توانند با باشگاه‌ها فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: این افراد حتما مشکل داشته‌اند که اسامی آنها توسط ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال اعلام شده است و این موضوع مربوط به حال حاضر نیست و بلکه از چند سال گذشته مطرح شده است.

رییس فعلی اتحادیه مدیران باشگاه‌های فوتبال کشور در مورد تماس امیر قلعه‌نویی در ارتباط با تایید صلاحیت این فرد، اظهار کرد: به یاد ندارم چنین تماسی با من گرفته شده باشد و هیچ موقعی هم این فرد را نه تایید و نه رد کرده‌ام.

عزیز محمدی با تاکید بر این که هرگز کسی را که نامش در میان لیست افراد ممنوع الفعالیت با باشگاه‌ها باشد تایید نمی‌کنم، گفت: بنده خودم به باشگاه‌هایی که این فرد در کنارشان فعالیت می‌کرد می گفتم که ایشان حق همکاری با باشگاههایتان را ندارد، پس چگونه می‌توانم چنین فردی را تایید کنم؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین