کد خبر: ۲۵۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
ابوالحسن نواب:

گذاشتن شرط سنی برای رئیس خبرگان غیرعقلانی است

اگر بنا باشد که شرط سنی برای خبرگان رهبری مطرح شود بسیاری از اعضای مجلس خبرگان هم با این محدودیت رو به رو خواهند شد و این فقط مختص آیت الله هاشمی رفسنجانی نخواهد بود/اگر بنا باشد شرط سنی مطرح شود، آیت الله جنتی، آیت الله خزعلی، آیت الله محمد یزدی و بسیاری دیگر نیز با این محدودیت رو به رو خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو جامعه روحانیت مبارز گذاشتن شرط سنی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری را کاری نادرست و غیرعقلانی دانست.

ابوالحسن نواب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، تحرکات اخیر برخی سیاسیون برای طرح شرط سنی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری را نادرست و غیرعقلانی دانست و اظهار داشت: این کار صحیح نیست.

وی افزود: اگر بنا باشد که شرط سنی برای خبرگان رهبری مطرح شود بسیاری از اعضای مجلس خبرگان هم با این محدودیت رو به رو خواهند شد و این فقط مختص آیت الله هاشمی رفسنجانی نخواهد بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بسیاری از اعضای مجلس خبرگان سن و سال بیشتری نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی دارند و اگر بنا باشد شرط سنی مطرح شود، آیت الله جنتی، آیت الله خزعلی، آیت الله محمد یزدی و بسیاری دیگر نیز با این محدودیت رو به رو خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین