کد خبر: ۲۵۵۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

در اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور رشت - فومن 7 نفر مصدوم شدند

مدیر مرکز اورژانس 115 گیلان گفت: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید و L90 در محور رشت - فومن 7 نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر جمشید محمدی، مدیر مرکز اورژانس 115 گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه گیلان، از برخورد دو دستگاه خودرو در محور رشت – فومن خبرداد و اظهارکرد: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید و L90 در محور رشت - فومن 7 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پس از اولین تماس با اورژانس 115 از 4 منطقه فومن، ضیابر، شفت و صومعه‌سرا 4 خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه نظیر فیکس کردن سر و بدن مصدومین، اکسیژن‌تراپی، کنترل خونریزی و ... مصدومین را به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن با موفقیت انتقال دادند.

مدیر مرکز اورژانس 115 گیلان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و اصول ایمنی از بروز چنین حوادث ناخوشایندی جلوگیری کنیم.

دکتر محمدی ادامه داد: هنگامی که حادثه رانندگی اتفاق افتاد از جمع شدن در اطراف محل حادثه که باعث کند شدن روند امدادرسانی خواهد شد، پرهیز کنند، همچنین در هنگام بروز حادثه سریعا با اورژانس 115 تماس بگیرند و حتی‌المقدور از جابجایی مصدومین خودداری کنند.

وی اضافه کرد: وقتی با اورژانس 115 تماس می‌گیرید، هنگام تماس با اورژانس خونسرد باشید و به پرسش‌های فردی که با شما مکالمه می‌کند خوب گوش دهید و با خونسردی پاسخ دهید، آدرس دقیق محل حادثه را بدانید و در صورتی که آدرس را نمی‌دانید از فردی که به طور کامل آدرس محل حادثه را می‌داند بخواهید با اورژانس تماس بگیرد؛ لاین و محل وقوع حادثه و هرگونه تقاطع، بریدگی و ... که می‌تواند به زودتر پیدا شدن محل حادثه کمک کند را ذکر کنید، تعداد، جنس و سن تقریبی مصدومین و هر چیزی که در ارتباط با مصدومین می‌دانید را ذکر کنید همچنین شماره تماس خود را جهت هر گونه تماس احتمالی از طرف اورژانس 115 آزاد بگذارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین