کد خبر: ۲۵۵۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

نمایش خودروهای تاریخی ایران در سعد آباد

در پایان این نمایشگاه به همه مالکان خودروهای تاریخی که اتومبیل های خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند، گواهی حضور و لوح سپاس اهدا خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، مجموعه ای از خودروهای تاریخی (کلاسیک) متعلق به مالکان بخش خصوصی را از 14 تا 19 مرداد ماه 1393 در مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد به نمایش می گذارد.
 
شهاب مالمیر، مدیر روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، در نظر داریم درحدود 80 دستگاه خودرو کلاسیک و ویژه که تعداد زیادی از آنها متعلق به مالکان بخش خصوصی بوده و از میان خودروهای مورد استفاده در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران انتخاب شده اند را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار دهیم.
 
وی افزود: تلاش کردیم این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه هایی که تا کنون با موضوع خودروهای تاریخی (کلاسیک) برگزار شده است، متفاوت باشد. از جمله تفاوت هایی که این نمایشگاه با رویدادهای مشابه خود دارد می توان به خاص بودن برخی خودروهای شرکت کننده و بی نظیر بودن آنها در ایران به این معنا که نمونه دیگری از آنها در کشور وجود ندارد، اشاره کرد.
 
به گزارش ایرنا، مالمیر ادامه داد: از دیگر ویژگی های خودروهای حاضر در این نمایشگاه می توان به این نکته اشاره کرد که برخی از این اتومبیل ها تا کنون در هیچ یک از رویداد های نمایشگاهی با موضوع خودروهای کلاسیک حضور نیافته اند و شرکت در این نمایشگاه نخستین نمایش عمومی آنها محسوب می شود.
 
وی درباره اهداف برپایی این نمایشگاه نیز گفت: حمایت از مالکان خصوصی خودروهای کلاسیک و کمک به رفع عیوب خودروها، کمک به تحقق اهداف دبیرخانه شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی (کلاسیک)، فراهم کردن زمینه دیدار و تبادل نظر مالکان خصوصی با متولیان حمایت از این خودروها، فرهنگ سازی در زمینه صیانت از خودروهای کلاسیک که جزئی از سرمایه های تاریخی و فرهنگی کشورمان محسوب می شوند، از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می رود.
 
وی از ارائه تخفیف های ویژه به گروه خاصی از بازدیدکنندگان خبر داد و گفت: برای بخشی از بازدیدکنندگان از جمله دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، ایثارگران، خانواده های معزز شهدا و جانبازان 25 تا 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. بنابراین این افراد می توانند در هنگام تهیه بلیط، با ارائه کارت شناسایی از تخفیف های منظور شده بهره مند شوند.
 
بر اساس این گزارش در پایان این نمایشگاه به همه مالکان خودروهای تاریخی که اتومبیل های خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند، گواهی حضور و لوح سپاس اهدا خواهد شد.
 
نمایشگاه خودروهای تاریخی (کلاسیک)، از 14 تا 19 مرداد ماه سال جاری از ساعت 10 صبح تا 20 در مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد برپا خواهد بود. علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 8-66755567 تماس گرفته و یا به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به نشانی WWW.TAC.ORG.IR مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین