کد خبر: ۲۵۵۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

چند درصد دانشجویانی که با هم ازدواج می کنند، طلاق می گیرند؟

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: طبق پژوهشی که در سال 92 بین 300 هزار زوجی که بین 5 تا 6 سال گذشته ازدواج کرده ‌بودند، با پیگیری ثبت احوال انجام گرفت، متوجه شدیم آمار طلاق این زوجین زیر 2 درصد بوده است که نسبت به آمار طلاق جامعه بسیار پایین‌تر است و این آمار پایین نشان از موفقیت این ستاد در امر ازدواج موفق است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی غلامی مقدم با اشاره به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی استان در سال تحصیلی جدید، گفت: در سه ماه تابستان برنامه‌ریزی‌های این ستاد انجام می‌گیرد و دو اولویت جدید از سال تحصیلی آینده به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی اضافه خواهد شد.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: اولویت نخست ارتباط با زوج‌های سال گذشته و اولویت دوم این ستاد پرداختن به مقوله ازدواج دانشجویان مجرد است.

او گفت: با توجه به وقفه یک ساله در برگزاری برنامه‌های این ستاد، بالغ بر 3000 زوج در برنامه‌های این ستاد ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه «برخی از افراد می‌خواهند تعداد اندک طلاق در بعضی از دانشگاه‌های استان را زیاد و به کل استان خراسان رضوی تعمیم دهند» گفت: در بعضی از دانشگاه‌ها اگر در کلاسی بین دو نفر طلاق اتفاق افتاده باشد، بعضی این تعداد را به کل دانشجویان نسبت می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین