کد خبر: ۲۵۵۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
عضو کمیسیون امنیت ملی:

مردانه‌سازی مشاغل شهرداری با هدف انتخابات انجام می‌شود

«در طول سالیان گذشته کارگران زن و مرد در کنار هم اشتغال داشتند و هیچ مشکل بزرگی به وجود نیامده است. اما جداسازی مردان و زنان در شهرداری این شائبه را پررنگ می‌کند که در محیط‌های اداری و میان همکاران زن و مرد مسائلی پیش آمده و مدیران ناچار به جداسازی شده‌اند.»
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به مردانه شدن برخی مشاغل در شهرداری تهران گفت: اجرای این طرح بیانگر بی‌اعتمادی به زنان در محیط کار است.

«احمد شوهانی» در این باره به ایلنا گفت: جداسازی مردان و زنان در محیط‌های کار به بهانه حفظ بنیان خانواده نشانگر این است که به کارکنان زن اعتماد نمی‌شود.

وی ادامه داد: در طول سالیان گذشته کارگران زن و مرد در کنار هم اشتغال داشتند و هیچ مشکل بزرگی به وجود نیامده است. اما جداسازی مردان و زنان در شهرداری این شائبه را پررنگ می‌کند که در محیط‌های اداری و میان همکاران زن و مرد مسائلی پیش آمده و مدیران ناچار به جداسازی شده‌اند.

نماینده مجلس نهم افزود: چنین اقداماتی علی رغم تبلیغ مسئولان منجر به بیشتر شدن بی‌اعتمادی و تنزل جایگاه زنان در جامعه می‌شود.

شوهانی تصریح کرد: جداسازی زنان و مردان ناشی از سیاسی بازی است و اهدافی غیر از تحکیم بنیان خانواده دارد.

شوهانی ادامه داد: جداکردن سمت‌ها و محل کار زنان و مردان هزینه زیادی به شهرداری تهران تحمیل خواهد کرد. تا آنجا که به نظر نمی‌رسد این طرح قابل اجرا باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی درخصوص علت اقدام شهرداری برای مردانه کردن برخی مشاغل گفت: به نظر می‌رسد شهردار تهران برای مطرح شدن در رسانه‌ها و جلب نظر برخی طیف‌ها دست به چنین اقدامی زده است.

شوهانی افزود: ممکن است قصد قالبیاف از مطرح کردن این مساله، برانگیختن رسانه‌های منتقد باشد. جلب توجه رسانه‌ها و تلاش برای مورد انتقاد قرار گرفتن از سوی رسانه‌های منتقد می‌تواند به قالیباف برای انتخابات آینده کمک کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین