رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه قانون گفت: این روزنامه رفع توقیف شده و به زودی منتشر میشود.
۱۲:۳۶
۱۳۹۳/۰۵/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: علیرضا نیکویی در گفتوگو با تسنیم، اظهار داشت: با حضور در دفتر قاضی مدیرخراسانی( قاضی پرونده روزنامه قانون) مطلع شدیم که روزنامه رفعتوقیف شده و جزای نقدی پنج میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: این مطلب به صورت شفاهی به ما گفته شد و ابلاغ رسمی آن هنوز انجام نشده است.
رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه قانون همچنین گفت: روزنامه قانون به زودی منتشر میشود.
به گزارش تسنیم، پرونده روزنامه قانون در تاریخ پنجم مرداد سال جاری به اتهام نشر مطالب خلاف عفت عمومی و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن هیئت منصفه دادگاه، آن را مجرم شناخت.