کد خبر: ۲۵۵۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸

کتک‌کاری مجدد در پارلمان ترکیه/تصاویر

پارلمان ترکیه بار دیگر شاهد زد و خورد و کتک‌کاری نمایندگان بود به گونه‌ای که تعدادی از نمایندگان خونریزی داشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پارلمان ترکیه بار دیگر شاهد زد و خورد و کتک‌کاری نمایندگان بود به گونه‌ای که تعدادی از نمایندگان خونریزی داشته‌اند.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، پارلمان ترکیه امروز دوشنبه  بار دیگر صحنه زد و خورد و کتک‌کاری نمایندگان این کشور بود که به نظر می‌رسد این درگیری به دلیل تنش‌ها درباره سیاست دولت ترکیه در قبال ترکمانی‌های عراق بوده است.

طی نشست عمومی پارلمان، اعضای پارلمان از حزب حاکم "عدالت و توسعه" و حزب "جنبش ملی" با یکدیگر به زد و خورد پرداختند که شدت این درگیری به حدی بود که تعدادی از آنها خونریزی داشتند.

پس از این درگیری، "سینان اوگان" از اعضای ارشد حزب جنبش ملی، پیامی را در توئیتر خود منتشر و اعلام کرد که نمایندگان حزب عدالت و توسعه با حمله به وی، درگیری را آغاز کردند.

تنش‌ها پس از آن آغاز شد که اوگان این سوال را مطرح کرد که دولت ترکیه چرا از ترکمان‌های عراق حمایت نمی‌کند.

وی افزود: شصت‌تا سگ حزب عدالت و توسعه در مجمع عمومی حمله کردند. آنها حمله کننده بودند. آنها فقد قادر به جنبش ایده‌آلیست هستند در حالی که آنها در مجموع شصت تا هستند.

جنبش ایده‌الیست جنبشی است که حزب جنبش ملی ترکیه از آن حمایت می‌کند.

به گزارش تسنیم، "محی‌الدین آکساک" نماینده حزب عدالت و توسعه ترکیه در این درگیری ضربه‌ای را به بینی اوگان زده است.همچنین بنا به گزارش‌ها از وی تصاویری در دست است که در جریان نشست‌های مجمع عمومی پارلمان ترکیه در حال تماشای مسابقات بوکس بوده است.






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین