کد خبر: ۲۵۵۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

چه کسی جانشین حسین معدنی می‌شود؟

در آستانه مسابقات قهرمانی جهان به گزینه‌های مختلفی از جمله پیمان اکبری ، بهروز عطایی و رحمان محمدی راد بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال به عنوان دستیار اسلو بودان کواچ دارند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که کمتر از سه هفته‌ تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان در لهستان باقی مانده است، هم‌چنان جای "حسین معدنی" دستیار اول سرمربی تیم ملی در کادر فنی خالی است. بعد از درگذشت "حسین معدنی" هنوز فدراسیون والیبال جانشین او را معرفی نکرده است. پیش از این گزینه‌های همچون پیمان اکبری، سرمربی تیم امید و بهروز عطایی – مربی سابق تیم ملی و همچنین رحمان محمدی راد – دستیار کواچ به عنوان گزینه‌های احتمالی برای حضور در کادر فنی لیگ جهانی معرفی شده بودند.

با توجه به سفر تیم ملی والیبال به آمریکا و اردوی این تیم به نظر می‌رسد "شورا" دستیار دوم کواچ به عنوان تنها مربی فعلی تیم ملی والیبال در کنار کواچ حضور داشته باشد. در میان سه گزینه ایرانی شانس رحمان محمدی راد برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان بیشتر است.

به گزارش ایسنا، رحمان محمدی راد پیش از این در سال‌های گذشته در با اسلوبودان کواچ در پگاه ارومیه هم بازی بود. او که مدتی به عنوان دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ فعالیت می‌کرد، بعد از بیماری حسین معدنی در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی جانشین وی روی نیمکت تیم ملی والیبال شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین