کد خبر: ۲۵۵۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود کیست؟/تصویر

«ساندرا بولاک»، بازیگر فیلم «جاذبه» با درآمد سالانه 51 میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، نشریه معتبر اقتصادی «فوربس»، فهرست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود را در حالی منتشر کرد که در آن «ساندرا بولاک»، بازیگر فیلم «جاذبه» با درآمد 51 میلیون دلاری بین ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 با پیشی گرفتن از «جنیفر لاورنس» در مکان نخست قرار گرفت.

«ساندرا بولاک» که پنج سال پیش اسکار بازیگری نقش اصلی زن را برای فیلم «نقطه کور» به دست آورد، سال گذشته برای بازی در فیلم جذاب و فضایی «جاذبه» ساخته «آلفونسو کواران» چهارمین نامزدی اسکار خود را کسب کرد. نقش‌آفرینی قابل توجه وی در مقابل انبوهی از تجهیزات فضایی و در حالیکه در فضا سرگردان است، تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخته است

جنیفر لاورنس که با درآمد سالانه 34 میلیون دلاری در مکان دوم فهرست فوربس قرار گرفته، بیشتر درآمد خود را از محل بازی در مجموعه فیلم‌های «بازی‌های بقاء» «مردان ایکس» به دست آورده است.

«جنیفر آنیستون» با درآمد سالانه 31 میلیون دلار مکان سوم فهرست پردرآمدترین زنان بازیگر هالیوود را از نگاه فوربس به خود اختصاص داده و پس از آن «جینت پالرو» با درآمد 19 میلیون دلار در مکان بعدی قرار گرفته‌اند.

«آنجلینا جولی» و «کامرون دیاز» هر دو با درآمد 18 میلیون دلار در این فهرست به تربیت در مکان‌های پنجم و ششم قرار دارند و پس از آنها‌ اسکارلت یوهانسون (17 میلیون دلار)، «امی آدامز» (13 میلیون دلار) و «ناتالی پورتمن (13 میلیون دلار) قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین