کد خبر: ۲۵۵۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

برخورد با مالخران و جمع آوری 600 معتاد در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با مالخران گوشی همراه و اجناس سرقتی، قاچاقچیان به خصوص سیگار، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان در محدوده بازار مولوی خبر داد و گفت: در روز گذشته و امروز 600 معتاد در تهران شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار ˈحسین ساجدی نیا ˈعصر سه شنبه در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون بیش80 مالخرو توزیع کننده مواد مخدر این طرح شناسایی و دستگیر شدند و پیش بینی می شود تا پایان این عملیات تعداد دستگیرشدگان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه این طرح بنا به درخواست مردم و کسبه محل به اجرا درآمده است، اظهار کرد: اینگونه طرح ها معمولا صبح زود یا پایان شب به اجرا در می آید اما این طرح ساعت 14:30 دقیقه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه اجرای این طرح در ایجاد امنیت منطقه بسیار موثر است، اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح بتوانیم وضعیت مطلوبی را برای مردم به خصوص کسبه منطقه به وجود آوریم .

رییس پلیس تهران بزرگ قول مساعد برای استمرار اینگونه طرح ها در منطقه بازار تهران به منظور برقراری امنیت بیشتر به خصوص امینت اقتصادی را داد.

وی همچنین از جمع آوری 600 معتاد طی دیروز و امروز در تهران خبر داد و گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر تهران سهمیه جمع آوری 1600 معتاد برای این مجموعه را در نظر گرفت که طی دو روز بخشی از آن انجام گرفته است.

ساجدی نیا بر لزوم همکاری تمام دستگاه ها در شناسایی و جمع آوری معتادان تاکید کرد و گفت: جمع آوری معتادان بدون همکاری سایر دستگاه ها کاری عبث و بیهوده است .

وی از اجرای طرح جمع آوری معتادان مواد مخدر ساعت 18 در محدوده بازار خبر داد و گفت: با اجرای اینگونه طرح های شاهد وضعیت مطلوب در بوستان های این محدوده هستیم.

به گزارش ایرنا، ساجدی نیا با اشاره به اینکه در برخی از کوچه ها و یا اماکن مخروبه منطقه این افراد حضور دارند، گفت: پلیس با تعامل مناسب مردم و همکاری سایر دستگاه ها اینگونه طرح ها را با جدیت به اجرا درمی آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین