کد خبر: ۲۵۵۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

قلعه‌نویی می‌خواهد شکایت از نکونام را پیگیری کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، تهمت های جواد نکونام را ناروا دانست و گفت: شکایت از جواد نکونام را به سبب تهمت های وارده به من تا پایان پیگیری خواهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان افزود: وی تهمت های ناروایی را زده است که باید در دادگاه پاسخگوی آنها باشد.

دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان ساعت 19:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

وی گفت: شش ماه قبل نکونام در مصاحبه ای تهمت هایی به من وارد کرد که واکنشی به آن در رسانه ها نشان ندادم، اما باید به من حق بدهید که اگر این مصاحبه ها ادامه یافت از خودم دفاع کنم. وقتی یک یا دو بار نسبت به چنین مصاحبه هایی واکنش نشان نمی دهم خانواده ام از من می خواهد که پاسخ تهمت ها را بدهم از این رو طی هفته های گذشته علاوه بر پیگیری موضوع در مراجع ذیصلاح به صحبت های نکونام در رسانه ها برای شفاف سازی افکار عمومی پاسخ دادم.

قلعه نویی در پاسخ به اینکه چرا شکایت علیه نکونام را در مراجع خارج از فوتبال پیگیری می کند، گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قدرتمند بوده و حداقل این موضوع را با رای هایی که علیه من صادرکرده، نشان داده است امابا صحبت هایی که با وکیل هایم انجام دادم پیگیری این موضوع از طریق مراجع خارج از فوتبال را با توجه به نوع صحبت های مطرح شده از سوی نکونام بلامانع دانستند.

قلعه نویی تاکید کرد که اختلاف و درگیری اش با نکونام تنها فوتبالی است و به مسائلی خارج از آن ارتباط ندارد.

وی باتاکیدبراینکه بافساد درفوتبال مخالف است، در خصوص اتهام ایمان موسوی مبنی بر دریافت مبلغی از سوی نزدیکان قلعه نویی از وی گفت : زمانیکه خودم در جریان این موضوع قرارگرفتم با موسوی تماس گرفتم اما صحبت هایی که این بازیکن با من مطرح کرد با آنچه در رسانه ها آمده تفاوت های زیادی دارد.

وی در باره بازی فردا گفت: بازیهای ابتدایی همواره دشوار است بخصوص اینکه تیم ما هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده است.فیلم بازی هفته گذشته مان را مقابل راه اهن دیدم وخوشحال شدم، چرا که چنین بازی با برنامه و زیبایی را در دو سه سال اخیر از استقلال ندیده بودم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه بازیکنان مصدوم این تیم یعنی حنیف عمران زاده وامیر حسین صادقی به بازی فردا نمی رسند، افزود: به احتمال بسیار زیاد امید ابراهیمی نیز به دلیل مصدومیت در بازی فردا غایب خواهد بود. البته از اینکه اندرانیک تیموریان روز به روز به شرایط بازی و ایده آل نزدیک می شود خوشحالم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: فیلم بازی هفته گذشته استقلال اهواز را آنالیز کرده ام و تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز بکار خواهیم گرفت.

وی در خصوص بلیت فروشی الکترونیکی و احتمال کاهش تعداد تماشاگران در ورزشگاه گفت:هر موضوعی که در باره تکنولوژی و علم باشد باید قبول کنیم چرا که این موضوع درکشورهای مختلف درحال وقوع است و شاید چند هفته ابتدایی لیگ بخاطر بلیت فروشی اینترنتی شاهد حضور کم تماشاگران باشیم اما این موضوع رفته - رفته حل خواهد شد.

قلعه نویی در باره اینکه استقلال تهران و استقلال خوزستان به نوعی با یکدیگر برادرهستند،گفت: هرچند نام دو تیم استقلال است اما عبداله ویسی با تیمش سال گذشته در اهواز ما را شکست داد و در تهران نیز با گل دیرهنگام مقابل این تیم پیروزشدیم. به طور حتما بازی فردا برای ما بسیار دشوار خواهد بود.

وی به خاطره ای از حضور در سپاهان اشاره کرد و گفت: در بازیهای ابتدایی لیگ ساکت پیشنهاد تمدید قرارداد به من ارایه کرد که من از انها خواستم تا پایان فصل صبر کنند و پس از آن در باره تمدید قرارداد صحبت کنیم.

تیم سپاهان در آن سال قهرمان لیگ برتر شد و با توجه به اینکه به ساکت فقط در حرف قول داده بودم که در این تیم بمانم از پیشنهاد باشگاه استیل آذین که 800 میلیون بالاتر از رقم پیشنهادی سپاهان بود چشم پوشی کردم بطوریم که به مدیرعامل وقت استیل اذین اعلام کردم که برای حضور در این تیم فقط یک شرط دارم و ان هم حرفی است که به ساکت گفته ام. 

وی ادامه داد: ابتدا باور نمی کردند که من فقط با ساکت حرف زده ام وقراردادی ندارم بعد از یک و نیم ماه صحبت آجورلو با ساکت دو طرف به توافق نرسیدند و من با توجه به قول شفاهی که به سپاهان داده بودم در این تیم ماندم.

قلعه نویی درباره حضور پرتعداد کادر فنی این تیم گفت:سازمان لیگ مجوز حضور 10 نفر به عنوان کادر فنی را صادر کرده است و ما نیزخارج از این مسئله عمل نکرده ایم و تعداد کادر فنی ما همین تعداد است.

وی درباره جدایی امیر حاج قاسم مربی بدنساز این تیم گفت: حاج قاسم استاد دانشگاه و جوان پرانرژی است که دو سال با ما بود،اما باید به او حق بدهیم چرا که باشگاه نتوانست به تعهدات خود عمل کند.البته از حاج قاسم ناراحت هستم چرا که پیام داده بود با توجه به اینکه باشگاه به تعهداتش عمل نکرده در تمرینات بدنسازی حاضر نمی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین