کد خبر: ۲۵۵۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

پیروزی برابر پرسپولیس تقدیم به مردم اهواز

از سري رقابت هاي هفته دوم ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر روز پنج شنبه دو تيم فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي با برتري 2 بر صفر فولاد خوزستان پايان رسيد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، دراگان اسكوچيچ شامگاه پنج شنبه در نشست خبري پايان بازي فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران كه منجر به برتري 2 بر صفر تيمش شد، اظهار كرد: ما يك شبه چند بازيكن خود را به دلايلي كه همه مي دانند از دست داديم و استرس زيادي به تيم وارد شد. دوست دارم اين پيروزي را به هواداران خود تقديم كنيم چون به خوبي در اين بازي از ما حمايت كردند.

وي افزود: بازيكنان ما تكاليفي كه به آنها سپرده شده بود را به خوبي در زمين مسابقه پياده كردند و با سيستم لوزي شكلي كه داشتيم از خطوط زمين به خوبي استفاده كرديم.

اسكوچيچ تصريح كرد:بازيكنان فولاد به گونه اي بازي كردند كه رضايت كامل از آنها داريم و انتظار دارم در بازي هاي آينده هم اينگونه در زمين مسابقه ظاهر شوند.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در خصوص تيم حريف هيچ نظري ندارم زيرا پيروزي حق مسلم ما بود كه با ارائه يك بازي خوب توانستيم به آن دست پيدا كنيم.

وي بيان كرد: تيم ما در بازي گذشته برابر تراكتورسازي تبريز به دليل استرسي كه به آنها وارد شده بود نتواست خوب بازي كند ولي در اين بازي فرصت خوبي داشتيم تا تيم حريف را آناليز كنيم و از استرس بازكينان خود بكاهيم.

اسكوچيچ اظهار كرد: تيم ما يك عنصر سازنده به نام بختيار رحماني را از دست داد و اين پيروزي ما در اين بازي دليلي نمي شود كه ما نيازي به اين بازيكن نداشته باشيم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سري رقابت هاي هفته دوم ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر روز پنج شنبه دو تيم فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي با برتري 2 بر صفر فولاد خوزستان پايان رسيد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین