کد خبر: ۲۵۵۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

واکنش‌ فولادی‌ها به پیروزی بر پرسپولیس

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برد دو بر صفر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر چهاردهم به اظهارنظر درباره این بازی پرداختند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، ساسان انصاری پس از این بازی گفت: دیگر حرف و حدیثی باقی نماند. بازی زیبا بود.در این دیدار مزد زحمات خود را گرفتیم. مطمئنا در بازی های آینده شاهد بازی با کیفیت‌تری از فولاد خواهید بود.

رفیعی: به حق، شایسته پیروزی بودیم

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ‌با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قایل هستم، در این بازی فولاد به حق شایسته پیروزی بود. در این دیدار توانستیم نتیجه بازی هفته اولمان را جبران کنیم. بازی بسیار زیبایی را از تیم ما شاهد بودید و توانستیم مقتدرانه بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. زمین بازی نسبت به هفته گذشته بهتر شده بود. امیدواریم تصمیماتی اتخاذ شود تا هفته‌های آینده نیز شرایط زمین بهتر از این هم شود. با توجه به شرایطی که تیم ما دارد، مطمئنا هفته‌های آینده بازی‌های بهتری را از تیم ما شاهد خواهید بود.

رحمانی: دست‌های پشت پرده بگذارند، فولاد بهتر هم می‌شود

هافبک مصدوم تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اگر دست‌های پشت پرده اجازه دهند، فولاد در بازی های آینده بهتر از این هم ظاهر خواهد شد. بازی فوق‌العاده زیبا و جذابی را شاهد بودیم و احساس می‌کنم که خودم این دو گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساندم. همه بدانند که با تخریب دو بازیکن یا بیشتر از این، نمی توانند مانع پیشرفت های فولاد شوند.

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان با بیان این که زانوی پای چپش دوشنبه هفته آینده تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امیدوار هستم که بتوانم در نیم فصل دوم برای تیمم بازی کنم.

علیرضا سلیمی: فولاد روز به روز بهتر می‌شود

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یک تعداد بازیکن باغیرت متولد سال‌های 73 و 74 فولاد مقابل تیم پرقدرت و پر مهره پرسپولیس صف آرایی کردند و این تیم را با اقتدار شکست دادند. ما برای بازی‌هایمان نیاز به آرامش داریم. با وارد کردن تیم به حاشیه همه چیز به هم می‌ریزد. اگر مردم می خواهند فولاد نتیجه بگیرد باید به آن زمان کافی بدهند. فولاد روز به روز و هفته به هفته، بازی های بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

مهدی بدرلو: همه بازیکنان در این پیروزی سهیم‌اند

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با برد مقابل پرسپولیس مزد زحمات چند ساله مان را گرفتیم. بازی فوق‌العاده‌ای مقابل پرسپولیس انجام دادیم. بازیکنان جوان ما در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدند. مشکل ما در این بازی فقط چمن نامناسب ورزشگاه بود. مقابل دو حریف صف‌آرایی کردیم که یکی از آنها پرسپولیس و دیگری وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه بود. همه بازیکنان تیم ما در این بازی از تمام توان و تلاش خود مایه گذاشتند.حتی بازیکنان مصدوم هم در کنار تیم بودند و آن ها نیز در این برد سهیم هستند.

شریفات: پرسپولیس مغلوب تاکتیک ما شد

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس در این بازی در اندازه خود ظاهر نشد و مغلوب تاکتیک تیم ما شد. در این دیدار لطف خداوند شامل حال ما شد. باید از همبازیانم تشکر کنم. جوانان تیم‌مان مقابل پرسپولیس بسیار خوب و عالی ظاهر شدند. کمک و لطف خداوند شامل حال همه اعضای تیم ما بود. با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قائل هستم، این تیم در این بازی در اندازه خود ظاهر نشد و مغلوب تاکتیک تیم ما شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین