کد خبر: ۲۵۵۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

دعوای دوجوان در مهاباد سبب نزاع جمعی شد

فرماندار مهاباد گفت: نزاع خیابانی دو جوان در شهر مهاباد موجب شد تا دامنه این اقدام به درگیری جمعی دو خانواده کشیده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جعفر کتانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نزاع اتفاق افتاده بین این دو جوان از کنترل خارج شد و گسترش پیدا کرد که با اقدام به موقع مسوولان شهر و معتمدان این حادثه مدیریت شد و درگیری خاتمه یافت.

وی گفت: در این حادثه که شامگاه دیروز (پنجشنبه) رخداد داد یکی از طرفین اقدام به استفاده از تفنگ شکاری کرد که بر اثر آن چندین نفر زخمی شدند.

کتانی اضافه کرد: بیشتر مجروحان این حادثه نیز به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده اند.

وی گفت: با دخالت بموقع مسوولان شهرستان و با دعوت از بزرگان هر دو خانواده، بلافاصله در محل فرمانداری مهاباد جلسه ای تشکیل و گفت و گو و هم اندیشی لازم ، درگیری خاتمه یافت و مسوولان اکنون در حال ایجاد صلح و سازش بین طرفین این حادثه هستند.

به گفته وی شرایط شهر بویژه در محله فرهنگیان که محل نزاع بوده است در حال حاضر آرام است و هیچ نگرانی در زمینه امکان بروز دوباره درگیری وجود ندارد.

فرماندار مهاباد با قدردانی از نیروی انتظامی برای حضور به موقع در محل حادثه و مدیریت اوضاع از اعضای شورای تامین، دیگر مسوولان شهر، معتمدین و ریش سفیدان و بزرگان هر دو خانواده نیز قدردانی کرد .

کتانی گفت: نیروی انتظامی اکنون در حال بررسی و تحقیق در زمینه علت بروز این حادثه است .

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 120 کیلومتری مرکز استان واقع شده و بیشتر ساکنان آن اهل تسنن هستند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین