کد خبر: ۲۵۵۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
هر واحد صنفی و مغازه‌ سنگر جهاد اقتصادی و فرهنگی است

سردار نقدی: ملت‌ها با سنگ از اوباما استقبال خواهند كرد

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر تا امروز در كشورهاي ديگر رييس جمهور آمريكا را با گوجه فرنگي و تخم مرغ گنديده استقبال مي كردند، با اين كارنامه سياه حقوق بشر آمريكايي در غزه، ملت ها با سنگ از رييس جمهور آمريكا استقبال خواهند كرد البته اگر رييس جمهور آمريكا جرات حضور در بين ملت هاي دنيا را پيدا كند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پايگاه بسيج؛ سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج و رييس سازمان بسيج مستضعفين در يادواره هزار شهيد جوشكار، تراشكار، آهنگر و آهن فروش سراسر كشور و پانصد شهيد اصناف آذربايجان شرقي كه در سراي مظفريه ي بازار تبريز برگزار شد سخنراني نمود.

متن سخنان سردار نقدي در ذيل آمده است: سلام بر شهيداني كه با جهاد پر صلابتشان به عالم قدسي راه يافته، صبر و ايستادگي و مقاومت را به جهانيان آموختند و مجد و عظمت و عزت و شكوه را براي ما به ميراث گذاشتند.

هزار شهيد اصناف جوشكار، تراشكار، آهنگر و آهن فروش كشور و پانصد شهيد اصناف استان آذربايجان شرقي و در مجموع ده هزار شهيد اصناف كشور در فرهنگ و اعتقادات ما يك پديده آشنا هستند اما در دنيا يك پديده ي استثنايي و منحصر به فرد مي باشد.

تنها در فرهنگ انقلابي و اسلامي است كه در وقت جهاد با ميل و رغبت، ابزار و لباس كار را رها كرده و براي دفاع از اعتقادات و ارزش هاي خود دست به سلاح مي برند.

كسب روزي حلال براي خانواده جهاد و كسي كه در اين راه از دنيا برود شهيد است. اين آموزه ي ديني ماست كه باور و اعتقاد بازاريان ما را شكل مي دهد.

بازاريان و كسبه اي كه پيوندي و عميق و جداناشدني با دين دارند و به مصداق كلام اميرالمومنين "الفقه ثم التجاره" قبل از شروع كار و كسبش در روز، احكام كار و كسب و اصول اخلاقي ديني را پاي درس علماي دين مي آموزند.

نتيجه اين بازار، جان هاي پاك بازاريان و اصنافي است كه در راه دين با ميل و رغبت و داوطلبانه به جبهه رفتند، بازارياني كه در طول دفاع مقدس كاميون كاميون كمك هاي غيرنقدي و ميليون ها ميليون كمك هاي نقدي را در حمايت از جبهه ها تقديم كردند. اينها مصداق تمام نماي آيه "رجال لاتلهيهم تجارة و لا بيع عن ذكر الله" هستند.

اگر مي بينيم امروز ملت غزه كه در محاصره ده ساله بوده و با كمترين امكانات، مقاومت و ايستادگي مثال زدني را نشان مي دهد و پوزه دشمن تا بن دندان مسلح را به خاك مي مالد و آن را در مرزهاي خود زمين گير مي كند، آنها به اسطوره هاي مقاومت و ايستادگي ملت ايران تاسي كرده اند. ملتي كه شهيداني چون سرداران شهيد ياغچيان و اكبري را تقديم راه اسلام نموده است. اين درس ها را ملت لبنان و فلسطين و ساير ملت هاي آزاده جهان از اين الگوهاي بزرگ گرفته اند.

مقاومت مردم غزه امروز الهام بخش مردم آزادي خواه جهان است. آنها در زير بمباران دشمن صهيونيستي آنچنان ايستادگي كردند كه مردم دزفول و انديمشك و پلدختر در دوران دفاع مقدس زير موشكباران و بمباران دشمن بعثي ايستادگي كردند. همانطور كه مردم مقاوم ايران نيز در دفاع مقدس با ايستادگي خود مصداق شعار "هيهات من الذله" شدند، مردم غزه نيز بار ديگر اين شعار عاشورايي را در جهان زنده كردند و در تاريخ ثابت كردند خون بر شمشير پيروز است.
ديديد چگونه ارتش صهيوينيستي كه خود را چهارمين ارتش جهان مي ناميد، ذليل و خوار اين مقاومت شدند. نه تنها اين دشمن خونريز، خوار و ذليل شد؛ بلكه خون هاي پاكي كه در اين مقاومت ريخته شد، رسواگر استكبار جهاني و حقوق بشر آمريكايي و اروپايي گرديد.

حقيقت تفكر و ايدئولوژي هاي غربي و آمريكايي در حقوق بشر، مظلوميت مردم غزه و خون هاي به ناحق ريخته شده ي كودكان فلسطيني است كه جهانيان همه بي پيرايه نظاره گر آن بودند.
امروز اين خون ها مردم جهان را بيدار و آگاه كرده و اين جان هاي پاك مهر باطلي بر رژيم پوشالي و كودك كش صهيونيستي زدند.

اگر تا امروز در كشورهاي ديگر رييس جمهور آمريكا را با گوجه فرنگي و تخم مرغ گنديده استقبال مي كردند، با اين كارنامه سياه حقوق بشر آمريكايي، ملت ها با سنگ از رييس جمهور آمريكا استقبال خواهند كرد البته اگر رييس جمهور آمريكا جرات حضور در بين ملت هاي دنيا را پيدا كند.
ملت ايران همچنان كه در دفاع مقدس با ايستادگي حماسه اي ماندگار آفريد و ايران را تبديل به اسوه و الگوي مقاومت و ايستادگي در بين ملت هاي جهان كرد، امروز نيز بايد در ميدان نبرد با ايستادگي و مقاومت حماسه افريني كند.

امروز عرصه سازندگي و فرهنگ نيازمند حضور حماسي و جهادي تمام اقشار كشور مي باشد تا پيشرفت هايي كه در علم، صنعت، فناوري، سياست خارجي و ... مايه مباهات ملت شده است ادامه يابد. بايد با همت و تلاش جامعه اي الگو و عاري از فساد، فقر، تبعيض و جهل ايجاد شود.
امروز هر واحد صنفي و كارگاه و مغازه اي در كشور، سنگري است كه بايد در مسير جهاد اقتصادي و جهاد فرهنگي تلاش كند.

از آنجا كه دشمن براي از بين بردن مقاومت ملت بر اقتصاد و فرهنگ طمع كرده و براي اين مقصود از تمام ابزار ها از جمله شبكه هاي ماهواره اي استفاده مي كند، بازاريان كشور با درك صحيح از شرايط و عرصه مبارزه، نقشي كليدي و مهم در خلق اين حماسه دارند.

امروز بازاريان نقش مهمي در اجراي اقتصاد مقاومتي داشته و بايد براي رونق توليد داخلي و مصرف كالاي ايراني تلاش كنند و در همين راستا سرمايه ها را از خريد و فروش به توليد هدايت كنند.
بازارها بايد از كالاي خارجي غيرضروري خالي شود و اين گامي مهم در جهت رونق توليد داخلي و تحقق اقتصاد مقاومتي است.

بياييد در يادواره شهداي اصناف و بازار تصميم مهم گرفته و با شهدايمان عهد و ميثاق ببنديم كه اين حركت مقدس را در تحقق اقتصاد مقاومتي آغاز كرده و عملا ادامه دهيم.

از خداوند خواستاريم تا آن روحيه ايثارگري، شور، شوق، طراوت و مجاهدتي كه در دفاع مقدس موجب حماسه سازي ملت شد را در بازار ايران بيش از پيش بوجود آورده تا در اين عرصه نيز حماسه اي شگرف آفريده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین