کد خبر: ۲۵۶۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

منابع محلی عراقی: داعش از موصلی ها بیعت اجباری می گیرد

منابع محلی در موصل عراق اعلام کردند خطبای جمعه در این منطقه به صورت علنی مردم را مجبور به بیعت با ˈ ابوبکر البغدادی ˈ سرکرده گروه تروریستی داعش می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه خبری عراقی ˈ العهد ˈ منابع محلی تصریح کردند: خطبای نماز جمعه با اشاره و نظارت تروریست های داعش اقدام به اخذ بیعت اجباری از نمازگزاران می کنند و داعشی ها شماری از موصلی ها را که از بیعت کردن خودداری کردند, بازداشت کردند .

العهد افزود : شاهدان عینی می گویند داعش در هر یک از مساجد شهر نماینده ای دارد که بر روند اخذ بیعت اجباری از مردم را نظارت می کنند و به مردم می گویند باید سراپا گوش به فرمان داعش باشند و بر آن ها نشورند .

داعشی ها همچنین احکام بیعت با سرکرده داعش را میان مردم پخش می کنند. بر اساس این احکام , هر کس بیعت خود با داعش را بشکند ,به قتل خواهد رسید .

گروه تروریستی تکفیری داعش از چند ماه پیش برخی مناطق عراق و از جمله شهر موصل را به اشغال در آورده و مردم این منطقه را مجبور به پذیرش افکار و عقاید تندروانه خود کرده است.

این گروه تروریستی طی این مدت شمار زیادی از پیروان ادیان دیگر و از جمله مسیحیان را به قتل رسانده و آن ها را از شهر و خانه شان بیرون کرده است.

مراجع تقلید عراق بر ضرورت مقابله با این گروه تروریستی تکفیری تاکید کرده و بیشتر آنان حکم جهاد ضد این گروه صادر کرده اند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین