کد خبر: ۲۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

داعش تشکیل کابینه داد

منابع عراقی از تشکیل کابینه از سوی گروهک تروریستی - تکفیری داعش خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری براثا، منابع عراقی از تشکیل دولت از سوی گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام پس از اعلام خلافت ابوبکرالبغدادی خبر دادند.

ابو محمد العدنانی سخنگوی گروهک تروریستی داعش در نوار ویدئویی که در پایگاه های وابسته به داعش منتشر شده است از تشکیل کابینه اسلامی خبر داد.اسامی وزیران کابینه تروریستی داعش عبارتند از ابو عبدالرحمن الفلاحی،ابو حمزه المهاجر، ابو عثمان التمیمی، ابوبکر الجبوری، ابو عبدالجبار الجنابی، ابو محمد المشهدانی، ابو عبدالقادر العیساوی، ابو محمد الجنابی، مصطفی الاعرجی و ابو عبدالله هستند.وزارت خانه داعش شامل بهداشت، جنگ، هیئت های شرعی، روابط عمومی، امنیت، اطلاع رسانی، اسیران، نفت، کشاورزی و آبزیان است.

این در حالی است که هشام الهاشمی کارشناس امور گروه های تروریستی گفت: هیچ ارتباطی میان اهل تسنن و داعشی ها وجود ندارد.آنها با اسلام بیگانه اند.این افراد در محیط های سخت به سر برده اند و خوی وحشی گری دارند.

وی افزود: کشتن سالخوردگان، زنان و کودکان با خونسردی کامل نشان از این خوی وحشی آنها دارد. بدعت های آنها شبیه به خوارج است. ابوبکرالبغدادی فقط خود را حق می داند. باید رسانه ها در راستای دامن زدن به اختلافات میان داعش با گروه‌های دیگر تلاش کنند زیرا یکی از راه‌های مقابله با آن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین