کد خبر: ۲۵۶۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
سرپرست دانشگاه تهران:

لغو تخفیف شهریه دانشجویان خبرنگار بررسی می‌شود

سرپرست دانشگاه تهران با ابراز بی اطلاعی از لغو تخفیف شهریه خبرنگاران مشغول به تحصیل در رشته «مدیریت رسانه» پردیس البرز این دانشگاه، وعده داد این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمود نیلی احمدآبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به سوالی درباره تعیین تکلیف تخفیف شهریه دانشجویان خبرنگار واحد پردیس البرز دانشگاه تهران گفت: اگر اختصاص تخفیف شهریه خبرنگاران به تصویب هیات رییسه دانشگاه تهران رسیده باشد، دانشگاه به طور حتم به مصوبات خود احترام می گذارد.

فرهاد رهبر رییس وقت دانشگاه تهران در تاریخ 21 اسفندماه 1390 در نشستی خبری وعده داد بورس تحصیلی به خبرنگاران اختصاص دهد.

رییس سابق دانشگاه تهران در آن زمان گفته بود خبرنگارانی که حداقل سه سال سابقه خبرنگاری دارند و در آزمون ورودی پردیس البرز دانشگاه تهران در رشته مدیریت رسانه پذیرفته شوند، از تخفیف 30 درصدی شهریه برخوردار خواهند شد.

سید مهدی قمصری معاون آموزشی دانشگاه تهران نیز درباره وعده تخفیف 30 درصدی شهریه به خبرنگاران که از سوی رهبر اعلام شد، تاکید کرد ، رهبر رییس هیات امنای دانشگاه تهران است و حتماً در این باره دستورات لازم می شود.

به دنبال این موضوع، تعدادی از خبرنگاران رسانه های مختلف پس از قبولی در آزمون ورودی سال 1391 پردیس البرز و گذراندن مراحل مصاحبه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل شدند و تخفیف 30 درصدی شهریه نیز برای آنها در ترم های آغازین تحصیل اعمال شد.

خبرنگاران دانشجو در اسفندماه 92 با بخشنامه ای از سوی دانشگاه تهران مواجه شدند که در آن اعلام شده بود بر اساس رای کمیسیون موارد خاص دانشگاه تاریخ چهارم اسفندماه 92 امکان تخفیف شهریه در مورد تمام دانشجویان دانشگاه تهران که ورود آنها به صورت شهریه ­پرداز و تعرفه ­ای بوده لغو شده است.

این لغو تخفیف شامل افراد مختلفی از جمله دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته مدیریت رسانه پردیس البرز می شد ، با اینکه تاریخ اجرای آن از 16 دی ماه 1392 ذکر شده بود مسوولان پردیس البرز به دانشجویان خبرنگار اعلام کردند که باید تخفیف های اعمالی در ترم های گذشته را به دانشگاه برگردانند و شهریه ترم های آینده آنها نیز بدون احتساب شهریه محاسبه خواهد شد.

این خبرنگاران نسبت با این موضوع گلایه مند هستند چراکه اعلام می کنند با توجه به قول تخفیف شهریه در این پردیس دانشگاهی ثبت نام کرده اند و اگر قرار بود تخفیفی درنظر گرفته نشود به دلیل سنگینی شهریه ها برای آنها، همان ابتدا از شرکت در آزمون پردیس منصرف می شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین