کد خبر: ۲۵۶۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

نکونام برای اوساسونا از 800 هزار دلار گذشت

پایگاه اینترنتی Svenska در گزارشی بازگشت جواد نکونام به اوساسونا را مورد بررسی قرار داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از توافق با باشگاه اوساسونا بار دیگر به این تیم پیوست.

پایگاه اینترنتی Svenska در گزارشی بازگشت جواد نکونام به اوساسونا را مورد بررسی قرار داده است. اوساسونا در حالی که امیدوار است بتواند بازگشت سریعی به رقابت‌های لیگا داشته باشد جواد نکونام را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفته است.

این بازیکن ایرانی فصل گذشته در تیم الکویت کویت بازی کرد، اما به عنوان چهارمین بازیکن آسیا راهی پامپلونا شد. او در هر سه بازی ایران در جام جهانی به میدان رفت تا نشان دهد در آمادگی به سر می‌برد. نکونام شناخت خوبی از تیم اوساسونا دارد و این می‌تواند به سود این باشگاه باشد تا اوساسونا بار دیگر بتواند جواز حضور در رقابت‌های لیگا را به دست آورد.

جواد نکونام 140 بازی ملی در کارنامه ورزشی خود دارد و در این مدت موفق شده، 38 گل به ثمر برساند. نکونام در تیم اوساسونا 150 بار به همراه این تیم بازی کرد و موفق شد با گل‌های حساسی که در لیگ و لیگ اروپا به ثمر رسانده به بازیکن محبوبی نزد هواداران این تیم تبدیل شود. از طرفی خود نکونام نیز تمایل زیادی به باشگاه سابقش داشت و به همین خاطر پیشنهاد 800 هزار یورویی یک تیم عربی به خاطر اوساسونا رد کرد تا بار دیگر در این تیم حضور داشته باشد.

- جواد نکونام

قد: 186، وزن: 78 کیلوگرم، پست: ها‌فبک، اولین بازی در لیگا: اوساسونا – بارسلونا.

جواد نکونام در سال 2005 به تیم الوحده امارات پیوست. قرارداد او با تیم اماراتی پنج ماهه به ارزش یک میلیون دلار بود. او پس از آن و حضور در جام جهانی آلمان راهی تیم اوساسونا اسپانیا شد و در این تیم شش فصل موفقیت آمیز را سپری کرد. نکونام سپس در تیم‌های استقلال و الکویت توپ زد تا بار دیگر به تیم اسپانیایی باز گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین