کد خبر: ۲۵۶۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

بزرگترین همایش اقتصادی ایران برگزار می‌شود

این همایش با سخنرانی رئیس‌جمهور آغاز و دکتر محمدباقر نوبخت، معاون‌برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری به تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود خواهد پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس اقتصادی: همایش «تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود» فردا، سه‌شنبه با حضور تیم اقتصادی دولت، نخبگان و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش آفتاب، محمدعلی افتخاری، رئیس مرکز روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل  معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری گفت: این همایش با سخنرانی رئیس‌جمهور آغاز و دکتر محمدباقر نوبخت، معاون‌برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری به تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود خواهد پرداخت.

وی افزود: در این همایش که با هدف ارائه راهکارهای خروج اقتصاد از رکود برگزار می‌شود، چهره‌های شاخص بخش خصوصی، فعالان صنعتی، روسای اصناف، بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، اقتصاددانان، مدیران ارشد دولتی و مدیران و اصحاب رسانه‌ کشور به‌عنوان مهمان ویژه حضور دارند.

افتخاری با بیان اینکه دولت با بسته پیشنهادی قصد دارد در حوزه اقتصادی کشور اقداماتی در راستای خروج از رکود و بهبود وضعیت اقتصاد کشورانجام دهد، اظهار داشت: این اولین سندی است که دولت فعلی به صورت مکتوب و مستند در حوزه سیاستگذاری مطرح کرده است. دوره زمانی این سند بیشتر مربوط به سال‌جاری و سال آینده است؛ یعنی ماهیت تدابیر کوتاه‌مدت دولت را در خصوص خروج غیرتوری از رکود فعلی دربرمی‌گیرد.

وی افزود: این سند متکی بر نظریه علم اقتصاد و مبتنی بر تحلیل نسبتاً درستی از واقعیات کشور است و جزئیات و موارد مطرح شده در این بسته، در این نشست کارشناسانه مورد بحت و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

افتخاری در پایان ابراز امیدواری کرد که «با اجرای این بسته به‌ویژه از نظر شیوه‌های بودجه‌ریزی می‌‌توان به اهداف پیش‌بینی شده برای رشد اقتصادی دست یافت.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین