کد خبر: ۲۵۶۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

پاسخ محمد یعقوبی به برخی حواشی

در پی پخش گزارشی در یک برنامه تلویزیونی خبری که شامگاه 20 مرداد ماه پخش شد و در آن مطالبی درباره محمد یعقوبی بیان شده بود‌، این کارگردان تئاتر توضیحاتی را متذکر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یعقوبی که این روزها نمایش «دل سگ» را بر صحنه دارد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مطالبی که درباره او پخش شد،‌ گفت: تمام آنچه که در برنامه 20:30 به من نسبت داده شد، کذب محض بود و وجاهت قانونی نداشت.

او ادامه داد: در واقع این مطالب سوء استفاده و وارونه سازی حرف‌هایی بود که سال 88 برای پایان نامه یک دانشجو گفته بودم، بنابراین صحت هیچ کدام از مطالب مطرح شده در این برنامه را تایید نمی‌کنم.

این هنرمند تئاتر در پاسخ به این پرسش که آیا مخالف شرکت در جشنواره تئاتر فجر هستید، پاسخ داد: من هرگز مخالفتی با جشنواره تئاتر فجر ندارم. کمااینکه بارها در این جشنواره شرکت داشته‌ام و سال گذشته هم در این جشنواره با نمایش «مرد بالشی» شرکت کردم و کاندیدای جایزه کارگردانی هم شدم و پیام دهکردی بازیگر این نمایش نیز جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر را به خاطر بازی در همین نمایش گرفت. امسال هم قصد دارم در جشنواره تئاتر فجر شرکت کنم.

یعقوبی با غیرقانونی و غیراخلاقی خواندن این رفتار در رسانه ملی، تاکید کرد که در صورت تداوم آن، به‌عنوان یک شهروند از حقوق قانونی خود استفاده خواهد کرد.

او توضیح داد: مسئولان نظام ما در این سال‌ها بارها اعلام کرده‌اند از رفتارهای خودسرانه لطمه‌های بسیاری خورده‌ایم. مطالب مطرح شده در برنامه‌ی یادشده نیز یکی از مصادیق این‌گونه رفتارهای خودسرانه است و امیدوارم آقای ضرغامی در آخرین ماه‌های حضور خود در رسانه ملی با برخورد با این گونه رفتارها، خاطره خوشی برجای بگذارد و قاطع برخورد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین