کد خبر: ۲۵۶۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

قلعه نویی: برای شکست سپاهان برنامه داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این تیم برای شکست سپاهان در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور برنامه ریزی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، » امیر قلعه نویی » عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری افزود: در این راستا برای قطع رابطه خط میانی و حمله سپاهان همچنین عبور از خط دفاعی این تیم، برنامه ریزی کرده ایم. 

وی افزود: در فوتبال هر تیم برای موفقیت، تقویت ساختار دفاعی و تقویت ساختار تهاجمی را برنامه ریزی می کند اما شرایط بازی ممکن است این برنامه ها را تحت تاثیر قرار دهد لذا استقلال تهران نیز مستثنی از این موضوع نیست. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه هر بازی شرایط خاص خود را دارد، ادامه داد: عده ای از دیدار تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان را فینال زود هنگام لیگ برتر ایران دانسته اند. 

وی با اشاره به اینکه 12 بازی دیگر تا نیم فصل لیگ برتر ایران باقی مانده است ، افزود: استقلال و سپاهان همواره از نظر فنی بازی سطح بالایی را به نمایش گذاشته اند و هر دو تیم 6 امتیازی هستند لذا حساسیت این دیدار موجب شده تا عده ای، این دیدار را فینال زودهنگام لیگ برتر ایران عنوان کنند. 

قلعه نویی با اشاره به اینکه کادرفنی استقلال تهران دو دیدار گذشته تیم سپاهان را آنالیز کرده است، گفت: سپاهان از خط حمله خطرناکی برخوردار و نسبت به فصل گذشته تغییرات تاکتیکی بوجود آورده است. 

وی در عین حال اظهار کرد: استقلال تهران نیز نسبت به فصل گذشته بهتر شده است و مشکلات سال گذشته را ندارد لذا امیدوارم زمین مسابقه از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بازیکنان جوان در کنار باتجربه ها در این تیم بکارگیری شده اند، افزود: بازیکنان مصدوم تیم نیز آمادگی خود را به دست آورده اند و با اضافه شدن آنها به ترکیب اصلی تیم در هفته های آینده، استقلال از قدرت بالایی برخوردار خواهد شد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه به چهار سال حضور « کرانچار » در راس کادرفنی تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و گفت: این مربی در این مدت خدمات شایانی را به فوتبال سپاهان و ایران ارائه کرده است.

قلعه نویی همچنین به ساخت ورزشگاه نیمه تمام نقش جهان اصفهان اشاره کرد و گفت: جوانان اصفهانی برای مشاهده دیدارهای سپاهان باید مسافت طولانی و خطرناک اصفهان تا فولاد شهر را طی کنند. 

وی با بیان اینکه زمانیکه در سپاهان مربیگری می کردم دو جوان که برای مشاهده دیدارهای این تیم عازم فولاد شهر شده بودند بر اثر تصادف در جاده جان خود را از دست دادند، افزود: امروز برای سفر به اصفهان با استاندار، شهردار و جمعی از نمایندگان اصفهان همسفر بودم و در این سفر تنها خواسته من از آنها این بود که ورزشگاه نیمه تمام نقش جهان تکمیل شود. 

قطعه نویی به مصدومیت « حنیف عمران زاده » و « امیرحسن صادقی » مدافعان تیمش اشاره کرد و گفت: متاسفانه این دو بازیکن در آستانه شروع مسابقات مصدوم شدند و این موضوع موجب شد تا خط دفاعی ما در دو دیدار اخیر با مشکلاتی مواجه شود. 

وی افزود: اما در هفته گذشته بر روی نقاط ضعف خود در خط دفاع کرده ایم و امیدواریم در دیدار فرداشب ضعف های گذشته خط دفاعی استقلال تکرار نشود. 

قلعه نویی درباره جدایی احمد جمشیدیان از این تیم نیز گفت: جمشیدیان بازیکن بسیار خوبی است اما این بازیکن مصدوم بود و نمی توانست استقلال را همراهی کند. 

وی با اشاره به اینکه این بازیکن با استقلال قرارداد نداشت، افزود: او می توانست به تیم دیگری برود اما به دلیل مصدومیت نتوانست با تیم دیگری قرارداد ببندند لذا به او فرصت دادم تا با استقلال تمرین کند و به همین دلیل او را به اردوی ترکیه بردیم. 

قلعه نویی با اشاره به اینکه چنانچه جمشیدیان در لیست استقلال قرار می گیرد هم باشگاه ضرر می کرد و هم تیم، تصریح کرد: متاسفانه مدیر برنامه های این بازیکن ، کمک های استقلال به این بازیکن و حقیقت را بیان نکرده است. 

تیم فوتبال استقلال تهران چهارشنبه شب در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر میهمان تیم سپاهان است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین