کد خبر: ۲۵۶۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

مکارم شیرازی: مهاجرت‌های مشکوک از زاهدان به حاشیه مشهد خطر بزرگی است/ بسیجیان در حاشیه شهر حضور داشته باشند

‌یک مرجع تقلید گفت: اگر حمله‌ای رخ دهد، قطعا جوانان بسیجی هستند که در مقابل دشمنان می‌ایستند و بینی آن‌ها را بر خاک می‌مالند نه جوانانی که در برابر همه مسائل بی‌تفاوت هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت الله مکارم شیرازی در جمع اساتید بسیجی حوزه علمیه استان خراسان اظهار کرد: اخیرا مهاجرت‌های مشکوکی از سیستان و بلوچستان به حاشیه شهر مشهد شده؛ عده زیادی از نقاط مختلف جمع شده‌اند که اگر گسترش پیدا کند، تبدیل به یک خطر بزرگ می‌شود. بسیجیان در حاشیه شهر مشهد باید حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما بسیجیان باید در همه جای جامعه حضوری پررنگ داشته باشیم، سنگرها را فتح کنیم و در برابر شعار غرب‌زدگان هرگز تسلیم نشویم.

وی با بیان این‌که «اگر مسائل اعتقادی از ملت گرفته شوند شکست ما حتمی است» تصریح کرد: دشمنان با تهدید و تاکید بر روی گزینه نظامی در خصوص ایران مطرح می‌کنند؛ اگر این حمله رخ بدهد، قطعا جوانان بسیجی و کفن‌پوش هستند که در مقابل آن‌ها می‌ایستند و بینی آ‌ن‌ها را بر خاک می‌مالند نه جوانانی که در برابر همه مسائل بی‌تفاوت هستند.

این مرجع تقلید ادامه داد: دشمنان از جوانان بسیجی و انقلابی می‌ترسند بیش از آن‌که از صدای ما سخنرانان بترسند.

وی درباره اجرای طرح تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران گفت: برخی افراد این موضوع را مطرح کرده و جنجال‌هایی به پا کردند، اما واقعا اجرای این طرح چه گناه کبیره‌ای است که برخی افراد در مقابل آن موضع گرفته‌اند و آن را نفی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر ساده‌زیستی خاطرنشان کرد: اساتید بسیجی باید دو نکته، از جمله جلوگیری از شبهه‌افکنی در مباحث اسلامی و پرهیز از آرزوهای دور و دراز و زندگی‌های پر زرق و برق را مورد توجه ویژه قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین