کد خبر: ۲۵۶۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

مرگ یک کوهنورد تهرانی در قله سبلان

این کوهنوردان جزو تیم 15 نفره گروه کوهنوردی اداره آب و فاضلاب استان تهران هستند که به علت ناآشنا بودن به مسیر دچار این حادثه شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ریزش کوه سبلان و سرازیر شدن تخته سنگ موجب کشته شدن یک کوهنورد تهرانی و زخمی شدن 2 کوهنورد دیگر شد.

رییس جمعیت هلال احمر مشگین شهر به ایرنا گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر از کوهنوردان در اثر اصابت تخته سنگ بزرگ با وی جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز که دچار شکستگی شده بودند به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان مشگین شهر منتقل شدند.

عباس انوری افزود: به دنبال اطلاع از ریزش کوه در یال شرقی قله سبلان و مصدوم شدن تعدادی از کوهنوردان در این نقطه بلافاصله تیم امدادی جمعیت هلال احمر مشگین شهر به منطقه اعزام شد.

وی گفت: این کوهنوردان جزو تیم 15 نفره گروه کوهنوردی اداره آب و فاضلاب استان تهران هستند که به علت ناآشنا بودن به مسیر دچار این حادثه شده اند.

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز با ابراز نگرانی از افزایش آمار حوادث و سوانح در قله سبلان خواستار تعیین تکلیف مدیریت پناهگاه و ارائه خدمات مناسب به کوهنوردان شد.

شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.قله سبلان به ارتفاع 4881 متر در این شهرستان قرار دارد و همه ساله در تابستان میزبان انبوه کوهنوردان از اقصی نقاط ایران و جهان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین