کد خبر: ۲۵۶۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

علوی: سیاست وزارت اطلاعات جذب حداکثری و دفع حداقلی است

وزیر اطلاعات گفت: امروز وزارت اطلاعات سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی را دنبال می کند و آنانی که قصد سلب امنیت جامعه را دارند، از خشم سربازان گمنام امام زمان(عج) در امان نخواهند بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدمحمود علویˈ روز جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اظهارکرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت جانفشانی جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا و خون پاک شهیدان است.

وی گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا موجب جریان داشتن فرهنگ شهادت در جامعه است و به فرموده امام راحل (ره) ˈملتی که شهادت دارد اسارت نداردˈ.

وزیر اطلاعات افزود: ملتی که از مرگ بترسد تسلیم قدرت ها می شود و زمینه تسلط زورگویان و دیکتاتورها را برای خود فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده امام صادق(ع) ˈملتی که از خدا بترسد خداوند همه چیز را از او می ترساند و رعب و صلابتش را بر دل همه حکمفرما می کندˈ.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز صلابت ایران اسلامی بر دل دشمنان نشسته و آمریکا، اسرائیل غاصب و سایر قدرت ها از آن می ترسند.

وی ادامه داد: امنیت امروز کشور به برکت مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) و فرهنگ ایثار، شهادت، وحدت و انتظار مردم است.

وزیر اطلاعات گفت: بزرگان اسلام و رهبران جامعه اسلامی هرگاه تهدید به خطر شدند، با پذیرفتن آن هیچگاه زیر بار ذلت نرفتند.

وی تاکید کرد: اسلام انسان های با عزت، با شرافت، ملت عزیز و سربلند می آفریند و امروز ملت ایران اسلامی عزتمندی خود را از این فرهنگ به دست آورده است.

حجت الاسلام علوی یادآور شد: قبل از قیام امام خمینی (ره)، طاغوت به خود اجازه می داد به هویت اسلامی ملت دست اندازی کند اما زمانی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرچم شهادت به دست گرفت، شهادت را در رگ های جامعه به حرکت در آورد و ورق برگشت.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: عزت ایرانی که تا دیروز به سیاست های بیگانگان به بازی گرفته می شد، جای خود را به سخن از آزادگی و شهادت داد.

وزیر اطلاعات گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، فلسطینی ها ابتدا سنگ برداشتند و سپس تبدیل به تیر و کمان، فلاخن و گلوله شد و امروز گلوله ها به موشک مبدل شده و قلب اسرائیل غاصب را نشانه گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات به تبعیت از سیاست های دولت، عرصه فعالیت را برای همه آنانی که پیرو ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی اند فراهم می کند تا اردوگاه نظام اسلامی فعال تر شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خاتمه تصریح کرد: امروز وزارت اطلاعات سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی را دنبال می کند و آنانی که قصد سلب امنیت جامعه را دارند از خشم سربازان گمنام امام زمان(عج) در امان نخواهند بود.

به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات پس از این مراسم برای شرکت در یادواره شهدای روستای ˈاندریهˈ از توابع بخش ˈارجمندˈ شهرستان فیروزکوه به این خطّه سفر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین