کد خبر: ۲۵۷۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

دو قتل در سايه اختلافات خانوادگي

در دو حادثه جداگانه كه يكي در بروجرد و ديگري در ايلام رخ داد، يك زن و يك مرد به قتل رسيدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش اعتماد، در حادثه اول؛ فردي كه همسر خود را به دليل اختلافات خانوادگي به قتل رسانده بود، در كمتر از دو ساعت توسط ماموران انتظامي اين شهرستان دستگير شد.

 عليرضا دليري، فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد اظهار داشت: پس از اطلاع از اين حادثه، ماموران انتظامي پاسگاه دره صيدي اين شهرستان، بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. در بررسي‌هاي اوليه و انجام اقدامات فني مشخص شد مقتول توسط همسرش به قتل رسيده است. قاتل پس از دستگيري،

 در بازجويي صورت گرفته به جرم خود اعتراف و انگيزه قتل همسرش را اختلاف خانوادگي عنوان كرد. در قتل دوم كه در شهرستان ملكشاهي استان ايلام اتفاق افتاد، مرد 45 ساله‌يي به دليل اختلافات خانوادگي جانش را از دست داد و قاتل وي نيز پس از مدت كوتاهي دستگير شد.

فرمانده انتظامي ايلام در تشريح اين خبر گفت: پس از دريافت خبري در خصوص قتل مردي 45 ساله كه بر اثر نزاع و درگيري اتفاق افتاده بود، بلافاصله ماموران وارد عمل شده و موضوع را پيگيري كردند. قاتل پس از ارتكاب جرم از محل متواري شده و به كوه‌هاي اطراف فرار كرد. پس از فرار وي، فرماندهي انتظامي شهرستان ملكشاهي با كنترل ورودي و خروجي شهرستان و با اعزام نيروها به كوه‌هاي اطراف توانست مخفيگاه قاتل فراري را شناسايي و تحت نظر بگيرد.

متهم كه خود را در يك سياه چادر عشايري در بخش گچي از توابع شهرستان ملكشاهي مخفي كرده بود در يك عمليات پليسي و در كمتر از 24 ساعت دستگير شد.

 قاتل پس از دستگيري به قتل خود اعتراف كرد و انگيزه قتل را اختلاف‌هاي خانوادگي دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین