کد خبر: ۲۵۷۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

خطیب جمعه موقت تهران:خون‌ شهدا برای بازی‌های سیاسی ریخته نشد

خطیب جمعه موقت تهران گفت: خون شهدا برای بازی‌های سیاسی ریخته نشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام صدیقی در مراسم «افتتاحیه دهمین همایش بسیج فرهنگیان» که در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما برای به کرسی نشاندن فتنه‌گران نیامده‌ایم، برای بندگی آمده‌ایم، به طور قطع هر کس دنبال این موارد برود ضرر می‌کند، خدا می‌خواهد بنده‌اش باشیم نه اینکه همگام با ارزش‌های سیاسی و فرهنگی غرب جلو رویم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که مرزهای ایران تا جبهه عراق و غزه گسترش یافته است، اضافه کرد: امروز مقاومت در جبهه عراق و غزه بر دوش ماست، ایران جبهه خود را به این کشور‌ها کشانده است و این حرکت دفاع از حریم انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر این‌که باید همواره بنده خدا باشیم، افزود: برخی‌ها بدانند که با خون شهدا به این جایگاه رسیده‌اند و به این راحتی صاحب این جایگاه و سمت نشده‌اند.

صدیقی خاطرنشان کرد: خون‌های زیادی در انقلاب اسلامی ریخته شد برای بازی‌های سیاسی و به دست آوردن پست‌ و مقام‌، ریخته نشد، بلکه برای به ثمر رساندن درخت ولایت این انسان‌ها جان خود را فدا کردند.

وی با بیان این‌که خدا و امام رضا (ع) می‌خواستند بسیجیان در امتحان بزرگ انقلاب پیروز شوند، تصریح کرد: در سال 88، برخی از ارکان انقلاب مقابل انقلاب قرار گرفتند؛ کسانی که در فتنه 88 یار انقلاب بودند در این امتحان شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت تهران با تاکید بر مسایل فرهنگی در کشور افزود: بسیجیان فرهنگی باید ضمن آمادگی با تمام توان، بتوانند با هجمه‌های فرهنگی و سیاسی دشمن مقابله کنند و راه‌های مقابله را نیز به خوبی بیاموزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین