کد خبر: ۲۵۷۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

دکتر قلابي شکارچي خانم ها در فضاي مجازي

مقام انتظامي در فضاي سايبر تصريح کرد: متهم پس از جلب اعتماد قربانيان ، در فضاي واقعي هم با آنها ارتباط برقرار مي کرد و مبالغي بين 5 تا 20 ميليون ريال به عنوان قرض از آنها گرفته بود .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پزشک قلابی که با سوء استفاده از عکس های زنان از آنها اخاذی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر،سرهنگ فرامرز شاکري در جمع خبرنگاران گفت:کارشناسان پليس فتا گرداننده صفحه اي را در فضاي مجازي شناسايي کردند که تحت عنوان پزشک و مشاغل کليدي خانم هاي را به قصد ازدواج در فضاي مجازي شکار مي کرد.

وي افزود : گرداننده اين صفحه با خانم هاي که ارتباط در فضاي مجازي داشت ، پس از تخليه اطلاعاتي و وارد شدن به حريم خصوصي اعتماد آنها را به خود جلب مي کرد.

اين مقام انتظامي در فضاي سايبر تصريح کرد: متهم پس از جلب اعتماد قربانيان ، در فضاي واقعي هم با آنها ارتباط برقرار مي کرد و مبالغي بين 5 تا 20 ميليون ريال به عنوان قرض از آنها گرفته بود .

رئيس پليس فتا در ادامه بيان داشت : هنگامي که قربانيان وجه خود را از اين کلاهبردار مطالبه مي کردند ، از سوي وي تهديد مي شدند که عکس ها و اطلاعات خصوصي آنها در فضاي مجازي پخش می شود.

سرهنگ  شاکري گفت : متهم که يک جوان 30 ساله است دستگير و صراحتا به بزه ارتکابي اقرار کرد. تا کنون تعداد قابل توجهي از قربانيان شناسايي شده و اميد است با اطلاع رساني صورت گرفته افرادي که به اين شيوه از آنها کلاهبرداري شده است جهت اقامه دعوا به پليس فتا مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین