کد خبر: ۲۵۷۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴

رویانیان: قرارداد دایی شفاف بوده

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، قرارداد علی دایی با این باشگاه شفاف بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رویانیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مهدی نفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم افزود: مرحوم مهدی نفر در عرصه ورزشی‌نویسی پشتکار و جدیت خاصی داشت. او شب و روزش را صرف تهیه خبر و مصاحبه می‌کرد و انصافاً خستگی‌ناپذیر و پرتلاش بود. نفر خصوصیات اخلاقی بارزی داشت و حضور گسترده اهالی ورزش، فوتبال و رسانه در مراسم تشییع‌اش بیانگر حقایق بسیاری درباره اوست. در این میان نکته‌ای که در این مراسم به آن پی بردم صمیمیت و همدلی تحسین‌برانگیز خبرنگاران ورزشی بود. آنها نشان دادند در عین رقابت حرفه‌ای رابطه‌ای صمیمانه با یکدیگر دارند و این همدلی واقعاً تحسین‌برانگیز است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد فصل گذشته علی دایی و جزئیات مبلغ قراردادش گفت:‌ درباره جزئیات قرارداد و بندهای آن نمی‌خواهم اظهارنظری داشته باشم، چرا که اخیراً آن را مطالعه نکرده‌ام و نمی‌خواهم بدون آگاهی کامل مسئله‌ای را بیان کنم.

«در قرارداد علی دایی برخلاف شایعاتی که منتشر می‌کنند منافع باشگاه پرسپولیس هم لحاظ شده است»،‌ رویانیان با بیان این جمله افزود: در مجموع امیدوارم تیم پرسپولیس با مربیگری علی دایی و همفکری دستیارانش، تلاش و همت بازیکنان و حمایت همه‌جانبه مدیران باشگاه و هواداران امسال نتایج مطلوبی گرفته و هواداران را سربلند کند.

رویانیان درباره میزان مطالبات دایی از پرسپولیس گفت: حضور ذهن ندارم که به طور دقیق آقای دایی چه میزان از قراردادش را دریافت کرده است اما به خاطر دارم بر اساس آخرین بررسی‌ها و صورتجلسه‌ای که داشتیم او بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده و بابت فصل گذشته مطالباتی دارد.

وی گفت: قرارداد آقای دایی با پرسپولیس شفاف است و نمی‌دانم چرا برخی ابهامات در این مورد مطرح می‌شود. ضمن اینکه تمایلی به افشای مبالغ ورزشکاران نداشته و معتقدم زمانی باید مبلغ قراردادها را منتشر کرد که این اتفاق برای همه اهالی ورزش و حتی سایر اقشار رخ دهد. جالب نیست که مردم فقط و فقط از ارقام قراردادهای فوتبالیست‌ها مطلع باشند. چنین اتفاقی جو علیه فوتبال را سنگین‌تر می‌کند و این نمی‌تواند کمکی به این فوتبال پرهیاهو باشد.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره وضعیت کنونی این تیم گفت: پرسپولیس تا حدود زیادی همان تیمی است که فصل گذشته روانه میادین شد. خوشبختانه اسکلت تیم حفظ شده و امیدوارم جای خالی سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، محمدرضا خلعتبری و محسن مسلمان که مدنظر کادر فنی بودند هم با جذب بازیکنان باکیفیت خارجی پر شده و نفرات جدیدی هم که به تیم اضافه شده‌اند هرچه زودتر بتواند با سایر نفرات به هماهنگی آرمانی و ایده‌آل برسند و در نهایت با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین