کد خبر: ۲۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹

اصرار دولت بر آقای فرجی دانا به معنی تقابل با مجلس نیست

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به ارایه طرح استیضاح وزیر علوم از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس گفت: فرجی دانا در روند فعالیت هایش موفق عمل کرده است و معتقدم در جریان استیضاح مطالب اش را به طور قوی بیان می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، مرتضی بانک در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: آقای فرجی‌دانا بسیار خوب عمل کرد و جو دانشگاه را از حالت احساسی و سیاسی خارج و دریک فضای علمی- دانشگاهی و منطقی قرار داده است.

وی گفت: اقدامات آقای فرجی دانا موفق بوده و اعتقاد دارم در جریان استیضاح ایشان به طور قوی مطالبشان را بیان می‌کنند و مجلس هم به سادگی اجازه نمی دهد استیضاح فرجی دانا رأی بیاورد.

وی درباره تغییر روز استیضاح که قرار بود که سه شنبه برگزار شود و مجدداً‌ به چهارشنبه موکول شده است گفت: رئیس جمهور با توجه به سفر استانیشان نمی توانستند روز چهارشنبه در مجلس حضور یابند و درخواست شد که روز سه شنبه باشد این مسئله پذیرفته شد، اما مجدداً نظر مجلس تغییر کرد و استیضاح به روز چهارشنبه موکول شد و با توجه به برنامه‌ریزی های قبلی و آمادگی مردم در شهر اردبیل امکان تغییر سفر رئیس جمهور وجود نداشت.

وی گفت: هر وزیری برنامه های خاص خود را دارد و اصرار دولت بر آقای فرجی دانا به معنی تقابل با مجلس نیست.

بانک در پاسخ به اینکه آیا از اجرای توافق ژنو راضی بودید و مشکلات اجرایی آن حل شده است گفت:‌ اشکال زیادی در اجرا وجود نداشت درباره پولهایی که باید به کشور می آمد روشن نبود این پول از کجا و به چه طریق باید وارد کشور شود که در مرحله دوم یعنی برای دولت تمدید مذاکرات این مسائل اصلاح شده است. در عین حال همه پول‌ها در شش ماه گذشته دریافت شده است و بخشی از آنها صرف فعالیت هایی شده که باید در خارج از کشور صورت می گرفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین