کد خبر: ۲۵۷۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

خبرهای خوب برای هواداران پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نشست هیات مدیره با حضور علی دایی به خوبی برگزار شد که در آینده شاهد ثمرات مثبت آن خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا رحیمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق افزود: در نشست روز دوشنبه هیات مدیره با حضور علی دایی جلسه خوبی داشتیم که به طور قطع شاهد ثمرات مثبت آن در آینده خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این جلسه از علی دایی هم دعوت کردیم که حضور داشته باشد. صحبت‌های مطرح شده، کمک بسیار خوبی برای انجام هماهنگی‌های بیشتر بود. ضمن اینکه دایی مسائل و نیازهای مربوط به تیم را مطرح کردند که مورد توجه اعضای هیأت مدیره قرار گرفت. آنچه مسلم است اینکه همه به تیم کمک می‌کنند تا در آرامش نتایج خوبی بگیریم تا بتوانیم رضایت هواداران را بدست بیاوریم.

مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش هم تمام توان خود را بکار بسته تا به باشگاه کمک کند که در بهترین شرایط قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: از همینجا از ریاست جمهوری، مجلس و همه دستگاه‌های ذیربط که همیشه با نظر ویژه و مثبت به مقوله پرسپولیس نگاه کرده‌اند، تقاضا می‌کنیم برای مرتفع شدن مشکلات پرسپولیس همچنان و بیش از پیش وزارت ورزش و باشگاه را یاری کنند تا به نقطه‌ای برسیم که این باشگاه بزرگ و مردمی از بسیاری دغدغه‌ها دور شود.

به گزارش فارس، رحیمی در پایان گفت: هواداران منتطر خبرهای خوب باشند، اتفاقات خوب در راه است و به طور قطع با حمایت و کمک آنها روزهای خوبی پیش روی پرسپولیس قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین