کد خبر: ۲۵۷۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

مظلومی:سرطان را دریبل می‌زنم/تصاویر

مدیر شبکه سوم سیما از پیشکسوت فوتبال که به علت سرطان نتوانسته بود در مراسم تقدیر از برنامه‌های ورزشی شرکت کند، دیدار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، مجید زین العابدین مدیر شبکه سه و رییس شورای ورزش صدا و سیما در دیداری از غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال کشور عیادت کرد و با آرزوی سلامتی برای مهاجم سرطلایی فوتبال کشور گفت: همکاران رسانه ملی برای پیشکسوتان و مردان با اخلاق ورزش کشور احترام خاصی قائل هستند و در برنامه‌های مختلف از آنان بعنوان چهره‌های ماندگار ورزش به نیکی یاد می‌کنند.



غلامحسین مظلومی نیز از توجه مسئولان سازمان صدا و سیما تشکر کرد و گفت این دیدار روحیه مضاعفی برایش ایجاد کرد.

وی همچنین در حاشیه این عیادت بیان کرد که قصد دارد سرطان را دریبل بزند اما پرویز مظلومی حرف برادرش را قطع کرد و گفت تو بیشتر از اینکه دریبل زن خوبی باشی، سرزن طلایی بودی و عبور از این بیماری یک هد طلایی دیگر می‌خواهد.



دو روز پیش در حاشیه مراسم تجلیل از برنامه سازان ورزشی رسانه ملی در حوزه والیبال، فوتبال و کشتی از خانواده‌های مرحوم علیرضا سلیمانی و حسین مدنی نیز تقدیر کرد.

از آنجایی که غلامحسین مظلومی در این مراسم حضور نداشت لوح ویژه مراسم تقدیر از برنامه های ورزشی رسانه ملی روز عیادت مدیران شبکه سه و گزارشگران فوتبال با غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال کشور به وی تقدیم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین