کد خبر: ۲۵۷۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

شکوری راد: دانشگاهیان با وزیری چون فرجی دانا سرهایشان را بالا گرفته اند

علی شکوری راد گفت: در یک سال اخیر دانشگاهیان ما سرهایشان را به خاطر داشتن وزیری چون فرجی دانا بالا گرفته اند . وزیران سابق علوم در چند سال قبل مایه سرافکندگی دانشگاهیان بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عضو سابق هیات رییسه مجلس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ˈ افزایش محبوبیت فرجی دانا در میان مردمˈ اشاره کرد و افزود: او اکنون در میان افکار عمومی جایگاه بالایی پیدا کرده است. چنین نیست که بخواهد از روحانی اعتبار بگیرد. 

وی اضافه کرد: فرجی دانا اعتبار مستقلی در میان دانشجویان پیدا کرده و اکنون این دولت است که به داشتن چنین وزیری افتخار می کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: فرجی دانا با استقلال رای خود در این مدت نشان داده که تحت فشارها ، اسیر جواب دادن نمی شود و در موضع انفعال و واکنش نمی افتد. به آنچه باور دارد عمل می کند و همین هم به او قدرت می دهد. حتی آن زمان هم که مجلس ششم به ایشان رای نداد ، این رای تاثیری در جهت گیری سیاسی و نگاه او نداشت. 

عضو هیات رییسه مجلس ششم در پاسخ به سوالی درباره علت رای نیاوردن فرجی دانا در آن دوره از مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می کنم همان موقع هم مجلس شناخت درستی از فرجی دانا نداشت وگرنه حتما به او رای می داد. او دقیقا همان چیزی است که دانشگاه های ما می خواهند.

شکوری راد اظهار داشت: افکار عمومی شدیدا از او حمایت می کند. دانشجویان و استادان در میان جامعه و خانواده ها فراگیر هستند و دیدگاه مثبت آنها نسبت به فرجی دانا موجب محبوبیت بسیار گسترده او شده است.

وی از نمایندگان خواست هنگام رای دادن به استیضاح تامل کنند چون باید به مردم پاسخ دهند. 

عضو سابق هیات رییسه مجلس افزود: اگر مجلس خود را در برابر او قرار دهد این مجلس است که زیر سوال می رود نه فرجی دانا و نه دولت.

تقاضای استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه علنی روز چهارشنبه گذشته درمجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. نمایندگان قرار است فردا ( چهارشنبه) این تقاضا را به رای بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین