کد خبر: ۲۵۷۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹

باخت نخست سپاهان سنگین بود/پیروزی گسترس فولاد در خانه

نفت تهران با پیروزی 3 بر صفر برابر سپاهان نخستین شکست صدرنشین لیگ را به این تیم تحمیل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 عصر امروز (سه‌شنبه) با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد که در تهران نفت با نتیجه‌ای جالب توانست سپاهان مدعی را شکست دهد و نخستین باخت این تیم اصفهانی را پس از سه پیروزی متوالی به آن‌ها تحمیل کند.

شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار با گل‌های لئوناردو پادووانی (33)، کمال‌الدین کامیابی نیا (45) و علی قربانی (67) سه بار دروازه سپاهان را فرو ریختند.

در این بازی محمدحسین مرادمند بازیکن سپاهان در دقیقه 44 از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد تا شاگردان کرانچار مجبور باشند ادامه دقایق بازی را 10 نفره بازی کنند.

سپاهان پس از سه پیروزی متوالی نخستین شکست فصل خود را مقابل نفت متحمل شد اما همچنان با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. نفت تهران هم با این پیروزی 7 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی همزمان گسترش فولاد تبریز در خانه میزبان پیکان بود و در پایان با یک گل این تیم را شکست داد. مهرداد بایرامی (55) تک گل تیم مهدی تارتار را به ثمر رساند.

گسترش فولاد با این برد 8 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول صعود کرد و پیکان هم با 2 امتیاز همچنان در رده‌های پایینی جدول قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین