کد خبر: ۲۵۷۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲

ویسی: برخي ها قصد آسيب رساندن به فرزندم را داشتند!

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازي با فولاد فرزند من كه در ورزشگاه حضور داشت نزديك بود از سوي برخي ها آسيب ببيند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، عبدالله ويسي سه شنبه در نشست خبري پس از پايان بازي فولاد خوزستان و استقلال خوزستان كه منجر به شكست تيمش شد، اظهار كرد: تيم ما در اين بازي برخلاف بازي گذشته، بازي روان تر و بهتري را ارائه داد و موقعيت هاي زيادي را خلق كرد ولي متاسفانه نتوانستيم به گل برسيم.

وي افزود: بازيكنان استقلال خوزستان در اين ديدار خوب و توانمند بازي كردند و مستحق پيروزي بوديم ولي متاسفانه اشتباهات فاحش داوري مانع تحقق پيروزي ما شد.

ويسي ادامه داد: در اين بازي نيز مانند بيشتر شهرآوردها براي ما حاشيه هايي ايجاد شد كه به عقيده من اين حواشي از پيش تعيين شده و از سوي برخي افراد كه سودشان از تيم ما كسر شده بود؛ هدايت مي شد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان تصريح كرد: امروز در ورزشگاه تختي اهواز مانند خيلي هاي ديگر خانواده من نيز حضور داشتند و فرزند من نيز در ميان هواداران بود اما متاسفانه اين افراد سودجو قصد آسيب رساندن به فرزند را داشتند و مي خواستند تمركز ما را به هم بزنند. مگر اين افراد خودشان خانواده ندارند كه به خانواده من فحاشي كردند؟

ويسي اظهار كرد: متاسفانه عده اي از افراد كه دستنشان از تيم ما كوتاه شده است به هر طريقي قصد دارند براي ما حاشيه سازي كنند و اميدوارم باشگاه استقلال خوزستان از حق من و مربيان ديگري كه به اين تيم مي آيند دفاع كند.

وي بيان كرد: تاكنون در خصوص داوري صحبتي نكردم ولي در اين بازي همه ديدند كه داور در حق ما تا چه اندازه ظلم كرد و بي دليل بازيكنان ما از زمين اخراج كرد و گل سالم ما را مردود اعلام كرد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تيمي كه در بازي به خوبي طراحي نكند و موقعيت گل براي خودش ايجاد نكند و به حريف اجازه دهد به راحتي در محوطه جريمه پا به توپ شود نبايد انتظار داشته باشد كه در بازي نتيجه بگيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال صنعتی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 19:25 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به اتمام رسید. یوسف وکیا در دقیقه 12 برای فولاد گلزنی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین