کد خبر: ۲۵۷۸۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

استاندار فارس: امروز کسی به‌جرم بی‌پولی در بیمارستان‌ها گرو گرفته نمی‌شود

استاندار فارس گفت: دولت در امور درمان دست به کار گسترده‌ای زد تا بیماران به جرم بی‌پولی در بیمارستان‌ها گروگان گرفته نشوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، دکتر سیدمحمد احمدی، صبح پنجشنبه 30 مردادماه در دوازدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: یکی از مسائل مهم مربوط به درمان در ایران، حمایت مالی از بیماران نیازمند است.

وی از خیرین به عنوان کسانی که توانسته‌اند فرمان خدا را عملیاتی کنند یاد کرد و افزود: انسان همه چیز خود را از دست می‌دهد اما ایمان و عمل صالح را در این دنیا و جهان آخرت حفظ خواهد کرد.

احمدی، فارس را در امور خیریه از استان‌های پیشتاز دانست و اضافه کرد: در تمام نقاط فارس حتی در روستاهای کم برخوردار، سنت خیراندیشی و انفاق رایج است.

وی افزود: مردم فارس با توجه به اینکه می‌دانند اهمیت دادن به امور خیریه در فرهنگ و دین ما سابقه‌ای طولانی و ریشه‌ای گسترده دارد، توانسته‌اند به این لحاظ در سراسر کشور سرآمد باشند.

احمدی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته برای امور خیریه جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود، گفت: هنرمندان و ورزشکار ایرانی نیز باید همچون همتایان خود در سایر نقاط جهان، به این موضوع ورود کنند.

استاندار فارس همچنین از راه‌اندازی مجمع خیرین اشتغال جهت ریشه‌کن کردن معضل بیکاری در فارس خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین