کد خبر: ۲۵۷۸۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

فیفا بر برگزاری مسابقات فوتبال باشگاههای جهان در مراکش تاکید کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) با صدور بیانیه ای بر برگزاری یازدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاههای جهان در کشور آفریقایی مراکش تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا از شبکه اسکای نیوز، در بیانیه فیفا که روز پنجشنبه صادر شد، آمده است: سلامتی بازیکنان، مسوولان و تماشاگران در همه مسابقاتی که زیر نظر فیفا برگزار می شود در اولویت قرار داد. 

فیفا تصریح کرد: براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، تاکنون ابتلا به بیماری ابولا در مراکش گزارش نشده است و به همین دلیل احتیاجی نیست که تغییر محل برگزاری مسابقات جام باشگاههای جهان مورد بررسی قرار گیرد. 

فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) در عین حال افزود: چنانچه تغییری انجام شود، به تیم های شرکت کننده اطلاع رسانی خواهد شد. 

براساس این بیانیه، فیفا دو ماه قبل از شروع مسابقات، گزارشی از چگونگی برگزاری دیدارها برای تیم های شرکت کننده ارسال خواهد کرد. 

قرار است یازدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاههای جهان از 10 تا 20 سپتامبر به میزبانی مراکش برگزار شود. 

تاکنون صعود پنج تیم از جمله التصوانی قهرمان مراکش ، رئال مادرید قهرمان اروپا، اوکلند سیتی قهرمان اقیانوسیه، سان لورینزو قهرمان لیپرتادورس و کروز اوزل قهرمان کونکاکاف به این مسابقات مسجل شده است. 

برای پیوستن به تیم های یاد شده، روز دوم نوامبر، قهرمان آفریقا و روز اول اکتبر ، قهرمان آسیا مشخص می شوند. 

پیش از این برخی رسانه ها از انتقال مسابقات فوتبال جام باشگاههای جهان از مراکش به آمریکا به دلیل شیوع بیماری ابولا خبر داده بودند. 

وزیر ورزش مراکش نیز به انتشار این خبرها واکنش نشان داد و انتقال این مسابقات از مراکش به آمریکا به دلیل شیوع ویروس ابولا در آفریقا را رد کرد. 

« محمد اوزین » در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی الیوم 24 مراکش، اظهارکرد: کمیته برگزاری مسابقات باشگاههای جهان نهایت تلاش خود را به کار گرفته است تا این مسابقات برای دومین بار با موفقیت به میزبانی مراکش برگزار شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین