کد خبر: ۲۵۷۹۲۰
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

جزئیات کمین ارتش سوریه و هلاکت 140 عنصر داعش

شبکه خبری لبنانی المنار به نقل از منابعی گزارش داد که در کمین ارتش سوریه در اطراف فرودگاه نظامی « الطبقه» در ریف الرقه 140 عنصر مسلح عضو گروه تروریستی تکفیری داعش به هلاکت رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: منابع المنار گفتند، ارتش سوریه با اطلاع از تحرکات داعش اقدام به بمب و مین گذاری گسترده در منطقه هدف کرد و نزدیک به 300 عنصر مسلح داعش که قصد حمله به فرودگاه نظامی الطبقه را داشتند در این دام و کمین گرفتار شدند.

براساس این گزارش ، داعش ابتدا یک انتحاری را با خودروبمب گذاری شده اعزام کرد تا شاید بتواند روزنه ای را برای ورود به داخل فرودگاه نظامی الطبقه باز کند اما شکست خورد.

« ماحد السحیم» معروف به « ابوهاجر» تروریست تکفیری انتحاری که تحت تعقیب قرار داشت، قبل ازهرگونه اقدامی توسط نیروهای ارتش سوریه هدف قرار گرفت و به هلاکت رسید.

ابوهاجر با خودرو بمب گذاری شده قبل از رسیدن به هدف منفجر شدند.

منابع المنار خاطرنشان کردند: گروه داعش بعداز این شکست تصمیم گرفت با استفاده از 300 عنصر مسلح به فرودگاه حمله و آن را تصرف کند، اما این عناصربه همراه خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی خود در کمین ارتش سوریه گرفتار شدند و همزمان با انفجاربمب ها و مین های کارگذاشته شده، توپخانه ارتش هم منطقه هدف را زیر آتش سنگین قرار داد.

به گزارش ایرنا، در این کمین ارتش سوریه ، دست کم 140 عنصر مسلح داعش به هلاکت رسیدند و خودروها و تجهیزات آنها نابود شد و نیروی هوایی ارتش سوریه نه تنها موفق شد مانع حمله این عناصر به فرودگاه الطبقه شود بلکه آنها را مجبور کرد تا از ورودی فرودگاه عقب نشینی و با شمار زیادی زخمی و کشته فرار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین