کد خبر: ۲۵۸۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
«علی بیگدلی»؛ تحلیلگر و پروهشگر مسائل بین الملل:

افراطیون در پی تداوم تیرگی رابطه دولت و مجلس هستند

«ماجرا به سادگی چیزی که دیده و شنیده شد نبود. به هرجهت آقای رییس جمهور با عدم حضور در صحن مجلس و سفر به اردبیل، ناراحتی و نارضایتی خود را نسبت به استیضاح نشان داد. اما به نظر می رسد ایشان می تواند نقشه افراطیون در قبال ادامه رابطه دولت و مجلس که امروز به تیرگی گراییده است را با انتخاب فرد شایسته دیگری برای پُستِ وزارت علوم پایان دهد.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: «افراطیون مجلس در پی تقابل و تیرگی روابط دولت و مجلس بودند و آقای روحانی می تواند آن را مجددا به تعامل و روشنی تبدیل کند.» این تحلیل را «علی بیگدلی» تحلیلگر و پژوهشگر مسائل بین الملل در گفت و گو با «آفتاب» مطرح کرد.

او در ادامه از مسائل پیچیده و پشت پرده ای که در جریان این استیضاح وجود داشت، گفت: «ماجرا به سادگی چیزی که دیده و شنیده شد نبود. به هرجهت آقای رییس جمهور با عدم حضور در صحن مجلس و سفر به اردبیل، ناراحتی و نارضایتی خود را نسبت به استیضاح نشان داد. اما به نظر می رسد ایشان می تواند نقشه افراطیون در قبال ادامه رابطه دولت و مجلس  که امروز به تیرگی گراییده است را با انتخاب فرد شایسته دیگری برای پُستِ وزارت علوم پایان دهد.»

وی گفت: اما این استیضاح نشان داد که هنوز در این کشور و حتی در درون مجلس، کسانی هستند که به هیچ قانونی پایبند نبوده و تنها در پی جلب و جذب نظر منابع پنهان قدرت و ثروت هستند نه مردم و از بیرون تحت فشار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین