کد خبر: ۲۵۸۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶

جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی برای انتخاب نامزدهای هیات نظارت بر مطبوعات/ رای منفی به نامزدی «جواد هروی»

نشست فوق العاده کمیسیون فرهنگی مجلس برای انتخاب دیگر نامزدها برای حضور در هیات نظارت بر مطبوعات دقایقی پیش به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: با وجود عضویت جواد هروی، اعضای این کمیسیون با عضویت هروی در هیات نظارت بر مطبوعات موافقت نکردند و به این ترتیب بر مواضع پیشین خود باقی ماندند.

به گزارش آفتاب، این کمیسیون تنها با حضور حسن کامران موافقت کرد. فراکسیون رهروان ولایت به جز هروی، موسی غضنفرابادی را نیز برای نامزدی در هیات نظارت بر مطبوعات معرفی کرده بودند که جبهه پایداری ها حتی از رای به این روحانی حاضر در مجلس نهم هم سر باز زدند. جواد هروی، استاد تاریخ و از شخصیت های معتدل در بهارستان به شمار می اید که به زعم بسیاری در بهارستان می تواند جای خالی علی مطهری در هیات نظارت بر مطبوعات را پر کند اما شخص مهدی کوچک زاده و آقا تهرانی در این نشست با حضور او مخالفت کردند. این در حالی است که غلامعلی حدادعادل میهان ناخوانده کمیسیون فرنگی از موافقان حضور هروی بوده است.

گویا نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری بنا ندارند به این سادگی ها پذیرای نمایندگان نزدیک به فراکسیون رهروان ولایت باشند. به ویژه اینکه این گروه امروز از سوی علی لاریجانی با صفت «دیکتاتوری اقلیت» مواجه شد.

علی مطهری، نیز به دلیل برخی شائبه ها درباره نسبت فامیلی اش با علی لاریجانی چندی پیش از نامزدی استعفا داد. البته پیش از استعفای او کمیسیون فرهنگی نامی از او برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات به میان نیاورده بود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین